menster stelt zich voor

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Menster
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 apr 2009 8:27
Locatie: Hedel

menster stelt zich voor

Bericht door Menster »

Hee hallo allemaal,
Hoewel ik al even op het forum zit heb ik me nog niet voorgesteld blijkbaar ( :oops: ).
Sinds april van dit jaar heb ik Speedster 2774 en het bevalt me prima. Hiervoor had ik een Fiat Barchetta maar die kan niet in de schaduw staan van de Speedster (hoewel een speedster door zijn hoogte niet veel schaduw geeft).
Het is de derde auto in mijn gezin, zakelijk rijd ik met een Volvo S60 2.5 benzine '08 (heerlijk die 5 cilinder) en een Fiat Scudo dubbel cabine.
Regelmatig rij ik met auto's met meer dan 500 pk, ik verkoop namelijk DAF trucks.
Menno
Hedel (Gld)
Bijlagen
Menster2.JPG
Menster2.JPG (61.02 KiB) 1595 keer bekeken
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Welkom! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

Welkom en veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!

Eigenlijk had ik na je verhaal m.b.t. DAF wel een foto van je Speedy en een truck verwacht... ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Menster
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 apr 2009 8:27
Locatie: Hedel

Goed idee

Bericht door Menster »

Rallye schreef:Welkom en veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!

Eigenlijk had ik na je verhaal m.b.t. DAF wel een foto van je Speedy en een truck verwacht... ;)
Goed idee.... zal ik nog eens doen.... kijken of ik onder een trailer door kan rijden (kan natuurlijk altijd 1 keer)
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1452
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

Bericht door stefan »

hoi

welkom hier en hou hem heel








grt stefan & monia
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Re: Goed idee

Bericht door 12Esc »

Menster schreef:
Rallye schreef: Eigenlijk had ik na je verhaal m.b.t. DAF wel een foto van je Speedy en een truck verwacht... ;)
Goed idee.... zal ik nog eens doen.... kijken of ik onder een trailer door kan rijden (kan natuurlijk altijd 1 keer)
Dat kan (heb ik toevallig vorige week geprobeerd):
Afbeelding
Plaats reactie