Een bekende?

Je auto te koop aanbieden.
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Heb je de GTA particulier verkocht? Of ingeruild?

Ik zit echt vast aan particulier verkopen, En dat kan wel eens een tijdje duren....
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

stef666 schreef:Heb je de GTA particulier verkocht? Of ingeruild?

Ik zit echt vast aan particulier verkopen, En dat kan wel eens een tijdje duren....
Maar dan ben je wel vrij indoen en laten :!:
Kun je een speedster turbo uit duitslans halen.Kosten gem 23000-25000 euro.Dan heb je er óók nog een met veel optie's.
Eén van 2004 bet je 6000á 8000 bpm over. Dus voor 30000 euro heb je een speedster turbo van een jaar oud. :lol:

jans
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:
stef666 schreef:Heb je de GTA particulier verkocht? Of ingeruild?

Ik zit echt vast aan particulier verkopen, En dat kan wel eens een tijdje duren....
Maar dan ben je wel vrij indoen en laten :!:
Kun je een speedster turbo uit duitslans halen.Kosten gem 23000-25000 euro.Dan heb je er óók nog een met veel optie's.
Eén van 2004 bet je 6000á 8000 bpm over. Dus voor 30000 euro heb je een speedster turbo van een jaar oud. :lol:

jans
Als eerste had ik de Speedster gekocht, toen heb ik de Trike verkocht via een trike dealer, en de GTA heb ik ingeruild op een Colt CZ3, en ja we kregen er een hoop geld bij ;) zoals ik zei even zoeken, het verschil met wat we terug kregen voor de GTA bij de één en de ander was € 9.000,-, ik was in ieder gavel blij dat ik hem vorig jaar gekocht heb met € 8.000,- korting omdat hij al enkele maanden op kenteken stond, maar nog wel nieuw in de showroom, anders had hij me HEEL VEEL gekost, nu was de schade beperkt, maarja leuke auto's rijden kost nu eenmaal meer dan een alto ;)

Jans, niet doen dat kost me mijn huwelijk :P
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hai Marcel

Je moet de vóórdelen goed overbrengen ,dan heb je teminste in mijn geval geen probleem 8)

jans
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Hai Marcel

Je moet de vóórdelen goed overbrengen ,dan heb je teminste in mijn geval geen probleem 8)

jans
Hahaha zijn er voordelen dan :?:

Gaat alleen maar nog meer kosten ;) setje normale verlagingsveren is er niet bij, dus wordt 3 x zo duur.

Alhoewel als ik SteV6 net zo erover hoor, is het wel een echte verbetering die nitrons :!:, trouwens hoor ik net dat je maar 215 pk hebt op een rollenbank :P
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:
jans schreef:Hai Marcel

Je moet de vóórdelen goed overbrengen ,dan heb je teminste in mijn geval geen probleem 8)

jans
Hahaha zijn er voordelen dan :?:

Gaat alleen maar nog meer kosten ;) setje normale verlagingsveren is er niet bij, dus wordt 3 x zo duur.

Alhoewel als ik SteV6 net zo erover hoor, is het wel een echte verbetering die nitrons :!:, trouwens hoor ik net dat je maar 215 pk hebt op een rollenbank :P

Ja, 217pk zelfs hahahaha .100 meter hier vandaan is een bedrijf met een nieuwe rollenbank.hebben hem met praktisch geen koeling getest.
Als je nagaat dat een standaard turbo zonder prekat al 220 pk heeft, weet je wel hoe laat het is. :twisted: Koste trouwens niks.
Volgens Vmax die ik de grafiek heb laten zien, zijn er verkeerde waarde's ingegeven,en ddrdat de interkoelertemp opliep naar 90 graden ging de motor véél te rijk lopen.En het gekste is , hij had wel 420 nm :?:
Moet maar gewoon wachten op de rollen bank van Vmax volgende week.

jans
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef: Ja, 217pk zelfs hahahaha .100 meter hier vandaan is een bedrijf met een nieuwe rollenbank.hebben hem met praktisch geen koeling getest.
Als je nagaat dat een standaard turbo zonder prekat al 220 pk heeft, weet je wel hoe laat het is. :twisted: Koste trouwens niks.
Volgens Vmax die ik de grafiek heb laten zien, zijn er verkeerde waarde's ingegeven,en ddrdat de interkoelertemp opliep naar 90 graden ging de motor véél te rijk lopen.En het gekste is , hij had wel 420 nm :?:
Moet maar gewoon wachten op de rollen bank van Vmax volgende week.

jans
Ach de cijfertjes zijn leuk, maar de rijervaring, daar gaat het toch om ;)
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Hoi stefan, er staat een Speedster te koop vlak bij mij, als je gaat kijken wil ik wel met je mee, van de motor weet ik niets (hij heeft pas 4900 gelopen) wel van de rest. Hij staat op marktplaats.

Opel Speedster 2,2
82-NH-XH
Zwart
30-09-2003 (19-01-2005 laats op naam)
4900 km
jewel pakket
25.000,00 euro
Bilthoven (Utrecht)

Ik denk dat die in onderhoud is bij de Zam Zeist www.zam.nl
Dus die kan je ook even bellen (daar is de club bekend)
Succes.
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Ik heb hem een mailtje gestuurd, Met de vraag of ie ook aan inruil doet.
Ik had hem ook al op Marktplaats zien staan. (Ik speur elke dag internet af :oops: )
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

stef666 schreef:Ik heb hem een mailtje gestuurd, Met de vraag of ie ook aan inruil doet.
Ik had hem ook al op Marktplaats zien staan. (Ik speur elke dag internet af :oops: )
Als je hulp nodig hebt, dan laat je het maar weten.
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Dat zal ik zeker doen :D
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

stef666 schreef:Dat zal ik zeker doen :D
Staat de jouwe al te koop :?:

Beige interieur moet je van houden hoor, en waarom doet iemand hem na 4 maanden alweer weg :?:

Als je die prijzen van de dealers ziet voor die speedsters vragen ze er zo nog meer voor dan ze nieuw gekost hebben op het laatst :roll:
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Marcel schreef:
stef666 schreef:Dat zal ik zeker doen :D
Staat de jouwe al te koop :?:

Beige interieur moet je van houden hoor, en waarom doet iemand hem na 4 maanden alweer weg :?:

Als je die prijzen van de dealers ziet voor die speedsters vragen ze er zo nog meer voor dan ze nieuw gekost hebben op het laatst :roll:
Ik kan me wel voorstellen dat iemand hem na 4 maanden weg doet.
Soms baal ik ook van de Speedy, maar als ik dan ga rijden komt het wel weer goed. Maar ik heb wel een auto er bij moeten kopen voor naar mijn werk.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ja dat is waar, als je jezelf er weer in/uit hijst ;)

Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand hem wegdoet na een paar maanden, als hij een koper heeft of een goede deal bij een dealer voor een Turbo :lol:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:Ja dat is waar, als je jezelf er weer in/uit hijst ;)

Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand hem wegdoet na een paar maanden, als hij een koper heeft of een goede deal bij een dealer voor een Turbo :lol:
Dát móet de enigste reden wel zijn
Gesloten