Hier ook nog een rondje met een Toyota iQ 1.0 met een rondetijd van 10min37 wat best heel snel is voor zon klein autotje met 68 PK! http://www.youtube.com/watch?v=yoieOmCjgAA&fmt=18 <---- Toyota iQ Lap
Kewl hoor...
Alleen jammer dat je hoort dat de celica gewoon moeite heeft met de heuvels....HUP gauw een speedster(turbo)kopen!!!
Enuh(niet dat ik het zelf zou durfen/kunnen maar toch)ik denk dat je nog wel wat tijd kan winnen met het beter bepalen van je rem en schakelpunten...
Het is wel echt gaaf daar,ik heb er laatst op de GP-strecke gereden...(de ring was dicht)
Ze hebben daar gewoon een F*&#ING fun-park bij die baan zitten joh!
zoonvanlinne150 schreef:Kewl hoor...
Alleen jammer dat je hoort dat de celica gewoon moeite heeft met de heuvels....HUP gauw een speedster(turbo)kopen!!!
Enuh(niet dat ik het zelf zou durfen/kunnen maar toch)ik denk dat je nog wel wat tijd kan winnen met het beter bepalen van je rem en schakelpunten...
Het is wel echt gaaf daar,ik heb er laatst op de GP-strecke gereden...(de ring was dicht)
Ze hebben daar gewoon een F*&#ING fun-park bij die baan zitten joh!
klopt ik probeer steeds een stukje sneller en kwam nu inderdaad op sommige punten harder aan maar ging nog wel terug naar 2 als ik daarvoor deed, maar dat moet nu dus volgas in 3;). was een drukke dag en heb nog 5 laps over op mijn kaart dus ik moet snel weer eens. en ik ben nog steeds dik aan het sparen voor een lotus of een speedster, eigenlijk hoop ik een exige s te kunnen kopen.
Ik zou er alleen niet durfen om vol met dat ding over de ring te gaan....CPZ is genoeg...
Volgende week gaan we naar malmedy!!!
Ik ga haar zo ophalen in Amsterdam,ze was een beetje ziek...
hoezo was hij kapot ? ben wel geinterreseerd wat de zwakke punten dan zijn aangezien jij het meuk in je onderschrift noemt. want ik wil er ook zo een gaan halen.
ik wil niets liever dan met zon ding vol over de ring moet je makkelijk een stukje onder de 8 minuten rijden.
Ti's geen meuk!!alleen maik en allen vinden dat! Gewoon gein zeg maar.
En wat bij ons kapot was komt eigelijk nooit voor....behalve bij ons dus iets met kleppen en gebrokken..ik zal wel wat fotoos posten als ik tijd heb!