rechterdeur paneel
rechterdeur paneel
... vraag me niet hoe het gebeurd is, maar vandaag is de deurbekleding (het gehele paneel) kapot gegaan door een hek dat dicht ging terwijl de deur nog open stond... XGFF!!!!##$$%$$$
Hierdoor is het buitenste gedeelte van de deurbekleding (dus bij het slot). De foto is niet mijn Speedster maar puur om aan te geven waar de schade zit.
Wie heeft zo'n paneel?
Menno van Nuland
Hierdoor is het buitenste gedeelte van de deurbekleding (dus bij het slot). De foto is niet mijn Speedster maar puur om aan te geven waar de schade zit.
Wie heeft zo'n paneel?
Menno van Nuland
- Bijlagen
-
- schade.jpg (33.23 KiB) 3485 keer bekeken
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ray heeft gelijk, de nieuwprijzen zijn walgelijk voor speedsteronderdelen.
Mocht je toch voor origineel willen gaan, zul je wat geduld moeten hebben. (vooral omdat veel speeedsters verhoudingsgewijs met leer zijn verkocht)
Houd ebay in de gaten, en dan niet alleen .nl maar ook .de en .co.uk (die buitenalanders tikken vaak 'local delivery" aan, en dan zie je ze niet in ebay.nl)
Schrijf je ook in bij http://www.vx220.org.uk en bij http://forum.opel-speedster-club.de en zet het bij te koop gevraagd.
In de UK worden speedsters nog wel eens "geslacht" na een ongeluk en er veel onderdelen vrij, tegen leuke prijzen.
Het hoekstuk zit met 2 plastic schroeven tegen de wand vast (trekken), en met 1 schroef in de zijkant aan de buitenkant, die je gewoon lost kunt maken.
Succes ermee
Mocht je toch voor origineel willen gaan, zul je wat geduld moeten hebben. (vooral omdat veel speeedsters verhoudingsgewijs met leer zijn verkocht)
Houd ebay in de gaten, en dan niet alleen .nl maar ook .de en .co.uk (die buitenalanders tikken vaak 'local delivery" aan, en dan zie je ze niet in ebay.nl)
Schrijf je ook in bij http://www.vx220.org.uk en bij http://forum.opel-speedster-club.de en zet het bij te koop gevraagd.
In de UK worden speedsters nog wel eens "geslacht" na een ongeluk en er veel onderdelen vrij, tegen leuke prijzen.
Het hoekstuk zit met 2 plastic schroeven tegen de wand vast (trekken), en met 1 schroef in de zijkant aan de buitenkant, die je gewoon lost kunt maken.
Succes ermee
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
ik zou X187 even een mailtje sturen zie het topic speedsteronderdelen te koop,
hij heeft schade geleden, total loss, maar niet aan het interieur volgens mij.
of Corn Spapens; adverteert op marktplaats had ook stoffen speedster stoelen een paar weken gelden, dus mogelijk ook stoffen deurpanelen.
stuur hem een mailtje!!
c.spapens@live.nl
succes.
hij heeft schade geleden, total loss, maar niet aan het interieur volgens mij.
of Corn Spapens; adverteert op marktplaats had ook stoffen speedster stoelen een paar weken gelden, dus mogelijk ook stoffen deurpanelen.
stuur hem een mailtje!!
c.spapens@live.nl
succes.
¨speed is life, but control is everything...¨
- Smiley
@Spider, die van x187 staat al bij de opkoper, en kan er dus niet meer bij.
Corn had een complete (leren) deurenset, maar die heb ik hier op zolder staan.
Volgens mij had hij geen kunstof setje liggen.
Corn had een complete (leren) deurenset, maar die heb ik hier op zolder staan.
Volgens mij had hij geen kunstof setje liggen.
nog een adres gevonden
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=345526#
zoeken op merk en op pag 25 staan 2 sloop speedsters
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=345526#
zoeken op merk en op pag 25 staan 2 sloop speedsters

¨speed is life, but control is everything...¨
- Smiley
Goeie tip spider.
Die rode heeft een compleet leren interieurtje.
Ik zeg menster, spaarpot ondersteboven en een complete upgrade doen
Van de lampen willen ze geen afscheid neem, zonder dat je de clam erbij neemt. (heb ze net gebeld)
Die rode heeft een compleet leren interieurtje.
Ik zeg menster, spaarpot ondersteboven en een complete upgrade doen

Van de lampen willen ze geen afscheid neem, zonder dat je de clam erbij neemt. (heb ze net gebeld)
thanx allemaal vooe jullie tips.
Binnenkort breng ik de auto naar een bekleder om alles (deuren, stoelen, achterpaneel/schutbord te laten bekleden met zwart leer en het speedster logo in het hoofdgedeelte geborduurd. die kan het probleem meteen oplossen.
hij staat nu bij de spuiter om de velgen te spuiten, de voorkant, een zijdeur. de hardtop, raamframe en spiegels worden hoogglans zwart.
De DAF XF 105 super space cab led lampjes worden gemonteerd.
foto's volgen
ik heb het idee om een LHD dashboard te kopen om de koepel te gebruiken als frame voor een dubbel dins navi/camera. Iemand ervaring.
Binnenkort breng ik de auto naar een bekleder om alles (deuren, stoelen, achterpaneel/schutbord te laten bekleden met zwart leer en het speedster logo in het hoofdgedeelte geborduurd. die kan het probleem meteen oplossen.
hij staat nu bij de spuiter om de velgen te spuiten, de voorkant, een zijdeur. de hardtop, raamframe en spiegels worden hoogglans zwart.
De DAF XF 105 super space cab led lampjes worden gemonteerd.
foto's volgen
ik heb het idee om een LHD dashboard te kopen om de koepel te gebruiken als frame voor een dubbel dins navi/camera. Iemand ervaring.
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
De koepel zit vast aan de Stack unit, niet aan het dashboard. Ik neem aan dat zo'n koepeltje wel los te koop zal zijn.Menster schreef: ik heb het idee om een LHD dashboard te kopen om de koepel te gebruiken als frame voor een dubbel dins navi/camera. Iemand ervaring.
Nummer 15 moet je dan hebben en eventueel wat van het bevestigingsmateriaal:

Jägertee