Even voorstellen...

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Joy
Nieuw lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 sep 2009 21:32

Even voorstellen...

Bericht door Joy »

Ik heb me gisteren toch maar even aangemeld op het forum. Meestal zit ik op het Driving-Fun forum maar intussen ken ik hier meer mensen persoonlijk dan daar. Dat krijg je als Allen je overal mee naartoe sleept :lol:

Ik woon zoals wel meer mensen hier in de mooie provincie Zeeland. In het dagelijks leven run ik samen met mijn vader een hoveniersbedrijf.
Auto's zijn altijd een passie geweest. Ik kan me niet anders herinneren of ik ben er van klein af aan altijd mee bezig geweest.
Mijn 1e auto was een BMW (3-serie E30) en dat merk is tot nu toe blijven hangen. De huidige auto is mijn 5e BMW en tussendoor zijn er nog 2 Polo's gepasseerd. De vorige auto was mijn 1e auto die ik aangepast had om circuit mee te rijden. Door de drukte van het werk schiet het circuitrijden er het laatste jaar vaak bij in dus daarom maar weer iets gekocht wat beter is voor straatgebruik en praktisch genoeg om ook met een paar man op pad te kunnen.
De keus viel op een Italiaanse M3 sedan uit 1995. Ik heb weinig klik met moderne auto's dus ik word vroeg oud waarschijnlijk :wink: Auto bevalt erg goed, ik hou van motortechniek en dat zit bij deze wel goed. Fijn karakter en een mooi geluid. Ook het relatieve undercover uiterlijk is fijn.
Als het meezit komt er volgende week een set Mov'it remmen binnen die het remprobleem uit de wereld moeten helpen, standaard is dat net als een Speedster behelpen.

De ins and outs van lightweights heb ik via Allen al wat jaren meegemaakt. Ik heb er lol mee gehad maar nooit de neiging gekregen om er zelf 1 te kopen. Meestal lag ik na een lange rit meteen languit op bed vanwege oververmoeidheid :lol: Ik ben niet zo een liefhebber van open rijden. Vooral snelweg rijden met de Caterham ben ik flink van genezen :shock: . Nu ik afgelopen zondag weer tussen wat Speedsters stond moet ik zeggen dat ik die nog steeds leuk vind. Toch wat stoerder om te zien dan een Elise.

Nog wat foto's als afsluiter:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een paar van de vorige auto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ha die Joy.
Leuk je te zien op dit Forum. Zal me dan wel een beetje moeten in gaan houden als we het over hier over BMW hebben. :wink:

Jij kunt tenminste zonder veel moeite wat een gewichts tunning doen. :idea:
Wie weet kun je ons ook op ideeën brengen.
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Hoi welkom.

Nu ik afgelopen zondag weer tussen wat Speedsters stond moet ik zeggen dat ik die nog steeds leuk vind. Toch wat stoerder om te zien dan een Elise.
Zeg je alleen om ons een plezier te doen. :wink:
Joy
Nieuw lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 sep 2009 21:32

Bericht door Joy »

Ha Piet, ik ben al wat gewend van Maik :lol: BMW bashen is toegestaan. Als ik het goed heb zijn de voorstoelen 30 kg per stuk. Erg gemakkelijk om ergens gewicht te besparen op die manier :wink:
Joy
Nieuw lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 sep 2009 21:32

Bericht door Joy »

You got me Gerard. Het blijven natuurlijk gewoon waardeloze auto's verder. :twisted: :yes:

Elise heb ik altijd wat te lief gevonden. Kwestie van smaak uiteraard. Ik hou wel van recht-toe-recht-aan styling.
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

Nou welkom Joy.... Je M3 blijft een plaatje. Ben benieuwd naar de Mov-it's.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Zie ik hier mijn naam in een bmw-topic?! :twisted:
Ach, het is Joy maar :wink:
Welkom hier!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

He zag ik die BMW toevallig zondag bij Herman?
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Manta79 »

Joy schreef:You got me Gerard. Het blijven natuurlijk gewoon waardeloze auto's verder. :twisted: :yes:

Elise heb ik altijd wat te lief gevonden. Kwestie van smaak uiteraard. Ik hou wel van recht-toe-recht-aan styling.
heb ik ook, de Elise vind ik lelijk :twisted: de Speedster strak ! Maar welkom hier !

Bij de weg, rijd niet zuinig die M3, dik 35 liter zo te zien op 281 km ?
"A je to !" #0047
Joy
Nieuw lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 sep 2009 21:32

Bericht door Joy »

Thanks heren :wink:

HJ, ja dat klopt. Die gele S1 is van jou toch ? Laatst nog in een donkere mafia BMW zitten wachten in je straat toen Allen een pakje van onbekende waarde achter liet :D Toen waren we onderweg om de M3 weer op te halen en de Caterham te laten voorzien van frisse olie.

Manta, ach het varieert. Grofweg rijdt ie 1 op 9. De slechtste tank was 1 op 7 en de beste 1 op 10. Het is de weekendauto dus ik hoef gelukkig niet zo te letten op het verbruik.
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Bericht door TissiRS »

Lekker zeg als je zo'n auto als weekend auto mag gebruiken. M3's zijn prachtige auto's maar helaas zijn neppertjes te vaak voorzien van ///M stickertjes en andere misleidende reclame.
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

welkom buurman :wink: (scheelt niet veel toch?)

gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Nee Joy. Ik moest een speelgoedwagentje meenemen voor het neefje van Dominique. Ik denk stiekem voor zichzelf, maar zal dat niet openbaar gooien. Immers hebben hij en z'n collega's fantastisch laswerk verricht op m'n sidepipe. Net thuis.
Prachtig om die sidepipe aan het werk te zien als je de oprit af rijdt. Net een heavy duty bladblazer. Misschien iets voor jullie bedrijf. :twisted:

Oh zal ik het ook maar verraden van Piet? Die heeft ook BMW gereden. :twisted:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

We doen allemaal domme dingen als we jong zijn. Maar sommige gaan er mee door. :)
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Joy schreef:Thanks heren :wink:

HJ, ja dat klopt. Die gele S1 is van jou toch ? Laatst nog in een donkere mafia BMW zitten wachten in je straat toen Allen een pakje van onbekende waarde achter liet :D Toen waren we onderweg om de M3 weer op te halen en de Caterham te laten voorzien van frisse olie.

Manta, ach het varieert. Grofweg rijdt ie 1 op 9. De slechtste tank was 1 op 7 en de beste 1 op 10. Het is de weekendauto dus ik hoef gelukkig niet zo te letten op het verbruik.
2x loempia.
Lotus Elise S2
Plaats reactie