
Diffuser
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Geinige oplossing, maar ik ben het met Steven eens, niet echt supermooi ofzo...
Daarbij zal het ook geen gewichtsvoordeel geven denk ik. En van de prijs van dat ding kan je denk ik 4 kunststof OEM tankjes kopen die 3jaar mee gaan
Volgens mij kan je dit soort tankjes ook bij Biesheuvel kopen, maar die zien er dan wel wat lekkerder uit dacht ik...
Daarbij zal het ook geen gewichtsvoordeel geven denk ik. En van de prijs van dat ding kan je denk ik 4 kunststof OEM tankjes kopen die 3jaar mee gaan

Volgens mij kan je dit soort tankjes ook bij Biesheuvel kopen, maar die zien er dan wel wat lekkerder uit dacht ik...

- Speedfreak
- Mega lid
- Berichten: 514
- Lid geworden op: 27 mar 2006 20:09
- Contacteer:
Iemand ervaring met deze 5 element diffuser deze wil ik graag,
http://www.mmgperformance.co.uk/page/vx ... t_diffuser
http://www.mmgperformance.co.uk/page/vx ... t_diffuser
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7387
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Kijk effe op het voorsteltopic van x187.
Die heeft er een paar weken van kunnen genieten.
Persoonlijk vindt ik ze te groot. Heb MMG gemaild of ze een kortere wilden maken, zodat hij op de jimsan zou lijken, maar daar wilden ze niet aan.
Zodra ik de buigkunsten onder de knie krijg, ga ik kijken of ik de jimsan na kan bouwen. of in elk geval in de buurt kan komen.
Mocht er nog iemand aan zitten te denken die handig is, hier mijn verzameling high resjes en bouwtekeningen van de jimsan en MMG.
http://www.auto-editie.nl/prive/diffuser.zip
Die heeft er een paar weken van kunnen genieten.
Persoonlijk vindt ik ze te groot. Heb MMG gemaild of ze een kortere wilden maken, zodat hij op de jimsan zou lijken, maar daar wilden ze niet aan.
Zodra ik de buigkunsten onder de knie krijg, ga ik kijken of ik de jimsan na kan bouwen. of in elk geval in de buurt kan komen.
Mocht er nog iemand aan zitten te denken die handig is, hier mijn verzameling high resjes en bouwtekeningen van de jimsan en MMG.
http://www.auto-editie.nl/prive/diffuser.zip
Laatst gewijzigd door Smiley op 02 nov 2009 21:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
-
- Actief lid
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
- Locatie: Alkmaar
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1663
- Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
- Locatie: Noord Holland
Die 6cm maakt juist dat hij misschien wel iets toevoegd aan downforce en dat wil je verwijderen?Speedster4Fun schreef:Ik heb de MMG er onder zitten (heb nu de auto van X187). Hij steekt aan de achterkant 6 cm uit wat ik dus niet mooi vind. Waarschijnlijk ga ik hem 3,5 cm inkorten, maar alleen omdat ik hem al heb. Als ik er een nieuw zou kopen zou ik er een nemen die (bijna) niet uitsteekt.

Zou je hem niet beter verkopen (bv aan rayz25) en zelf een korter model aanschaffen. Ik heb er een hard hoofd in dat je gebogen / gezette plaat fatsoenlijk in kan korten.

-
- Actief lid
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
- Locatie: Alkmaar
[quote="Dominique
Die 6cm maakt juist dat hij misschien wel iets toevoegd aan downforce en dat wil je verwijderen?
Zou je hem niet beter verkopen (bv aan rayz25) en zelf een korter model aanschaffen. Ik heb er een hard hoofd in dat je gebogen / gezette plaat fatsoenlijk in kan korten.[/quote]
Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
Die 6cm maakt juist dat hij misschien wel iets toevoegd aan downforce en dat wil je verwijderen?

Zou je hem niet beter verkopen (bv aan rayz25) en zelf een korter model aanschaffen. Ik heb er een hard hoofd in dat je gebogen / gezette plaat fatsoenlijk in kan korten.[/quote]
Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
-
- Actief lid
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
- Locatie: Alkmaar
[quote="Dominique
Die 6cm maakt juist dat hij misschien wel iets toevoegd aan downforce en dat wil je verwijderen?
Zou je hem niet beter verkopen (bv aan rayz25) en zelf een korter model aanschaffen. Ik heb er een hard hoofd in dat je gebogen / gezette plaat fatsoenlijk in kan korten.[/quote]
Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
Die 6cm maakt juist dat hij misschien wel iets toevoegd aan downforce en dat wil je verwijderen?

Zou je hem niet beter verkopen (bv aan rayz25) en zelf een korter model aanschaffen. Ik heb er een hard hoofd in dat je gebogen / gezette plaat fatsoenlijk in kan korten.[/quote]
Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
-
- Actief lid
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
- Locatie: Alkmaar
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1663
- Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
- Locatie: Noord Holland
Speedster4Fun schreef:Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.
Oké, oké . . punt gemaakt.Speedster4Fun schreef:Je kort hem aan het begin in. Hij schuift als het ware naar voren toe. Gebogen/gezette plaat in korte lijkt mij ook geen goed idee. Ik denk dat als je hem naar voren schuift hij er wel aardig uit ziet, dus waarom een andere. Tja, en of het wat doet aan extra downforce?. Ik hoop het eigenlijk niet, het zit een beetje flexibel vast aan de achterclam. Als hij veel downforce zou geven scheurt waarschijnlijk het bodywork. Zou mooier zijn als hij aan het achterframe vast zou zitten. verander ik misschien ook nog wel eens. Prioriteit bij mijn auto ligt momenteel aan de voorkant, niet achter.

Is inderdaad een goede oplossing om de achterkant strak te houden.
Vergeet niet de koeling gaten over te nemen, die zullen mee naar voren schuiven.
