7 November SPA / Francorchamps

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

7 November SPA / Francorchamps

Bericht door Dominique »

Ik pik deze text net van de LoT site:

Spa - Saturday 7th November - very quiet day

Thierry Verhiest (lotus main dealer from oostend and regular on LoT days, well respected) is running his annual Lotus day on Saturday 7th November.

The day is limited to just 70 cars maximum
All Lotus - Caterham - Opel Speedster - V220 are welcome
Sign on :8.00 u.
Briefing: 8.45 u.
On track : 9.00h - 12.00h / 13.00h – 17.00h

price is 295 Euro's (about £260) which for a restricted day of a guaranteed small number of cars is good.

If interested please email Thierry for more details - info@lotus-verhiest.com


Klinkt mij als een buitenkansje, weet dat de trackdays met LoT op dit circuit meestal erg snel zijn uitverkocht.

Thierry zelf rijdt een 2-11 en is een aardige man. Hij heeft mij eens uit de brand geholpen met een stuk oude olieslang toen mijn versnellingsbak olie uit de ontluchting kotste.
Afbeelding
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik ben door hun al een keer op de baan geholpen ivm niet werkende remlichten en een oliedruksensor. :lol:
Voor wie wil rijden, gewoon inschrijven. Spa is een gave baan. Alleen even voorzichtig doen, mocht de baan nat zijn.

Heb zelf momenteel 2 wagens op intensive care, dus of ik na het zien van de rekeningen nog zin heb om ook nog maar iets leuks te ondernemen dit jaar...
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

allen schreef: Heb zelf momenteel 2 wagens op intensive care, dus of ik na het zien van de rekeningen nog zin heb om ook nog maar iets leuks te ondernemen dit jaar...
kanonne, staat de sigaar nu al weer 2 weken in a'dam?
Enig zicht op hestel?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Sigaar staat gewoon voor de deur. Binnenkort even rustig het gehele inlaat gedeelte nalopen en dan zien we wel weer verder. Er komt nog een leuke rekening aan van vdk en na vandaag ook van de bmw dealer. Cars, you gotta love em...
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

allen schreef:Ik ben door hun al een keer op de baan geholpen ivm niet werkende remlichten en een oliedruksensor. :lol:
Voor wie wil rijden, gewoon inschrijven. Spa is een gave baan. Alleen even voorzichtig doen, mocht de baan nat zijn.

Heb zelf momenteel 2 wagens op intensive care, dus of ik na het zien van de rekeningen nog zin heb om ook nog maar iets leuks te ondernemen dit jaar...

Ga lekker chinees eten.Er zit een goeie in Dordrecht tenminste dat doet de naam vermoeden :!: :P www.lotusdordrecht.nl
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
donzobar
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 aug 2008 16:49
Locatie: Friesland / Gabon

Bericht door donzobar »

Gaat hier nog iemand naartoe ?

gr dirk
Plaats reactie