Karten: 15 november 2009

Aanstaande evenementen.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Als er nog plaats is kom ik ook wel krijg dat document voor inschijvingen niet geopend. :evil:
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

rayz25 schreef:Als er nog plaats is kom ik ook wel krijg dat document voor inschijvingen niet geopend. :evil:
:shock: Jij was wel de laatste waarbij ik dacht: die bedenkt zich nog :lol: Gezelligheid gaat toch boven de karts he :wink:

De inschrijvingen kan ik niet meer versturen. Je mag dus gewoon komen en je daar ter plekken inschrijven hetzelfde als Linne.

Iig leuk dat je toch nog komt :D

Momenteel zijn we met 20 rijders:
1. Dennizz* +
2. Kimmie*
3. Zoonvanlinne150 (schrijft zich ter plekke in)
4. Stefan*
5. Rayz25 (schrijft zich ter plekke in)
6. Erik (Nova66)*
7. Spider*
8. Devil*
9. Jerry (Spiky)*
10. atc*
11. jan
12. Gerard*
13. Smiley*
14. Benny*
15. Joel do Desert*
16. Elise*
17. Anita*
18. Maurice (12Esc)*
19. Hans-Martin (Hanm)*
20. Denthrax*
*=ingeschreven

We zitten nu op 19 rijders. Alleen jan heeft nog niets van zich laten horen, maar las wel ergens anders op het forum dat hij van plan was om te komen.

We zitten dus vol :D
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
rayz25

Bericht door rayz25 »

Ok bedankt ik kom in mijn schumacher outfit
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Is het nog leuk om met de liefhebbers erna ergens een hapje te eten te pakken?
Bij een chinees ofzo kun je meestal wel met een onaangekondigde groep zo naar binnen schuiven.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Smiley schreef:Is het nog leuk om met de liefhebbers erna ergens een hapje te eten te pakken?
Bij een chinees ofzo kun je meestal wel met een onaangekondigde groep zo naar binnen schuiven.
Met dat idee liep ik wel, maar wilde van te voren daar niets over vastzetten of regelen. Als het een gezellige boel wordt daarzo komt het vanzelf wel ter sprake was mijn idee :wink:
Ik zal van te voren alvast even aan m`n geldboom schudden misschien valt er nog wat te oogsten :wink:

Alleen als ik laatste word ga ik natuurlijk direct naar huis en naar bed toe :mrgreen:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Net ff snel op google maps gekeken en de Kartfabrique (Westkanaaldijk 7, Utrecht) ligt vlakbij Maarssen.
Dus misschien slim om daar in de buurt iets te zoeken waar we ook makkelijk met z'n allen kunnen parkeren.
Chinees, wokrestaurant, pizza....wij lusten alles, dat is ook te zien aan de ronde vorm die wij hebben :bag: (en een heerlijk excuus om te zeggen als je laatste bent geworden :lol: )

We hebben er zin an :D
Gebruikersavatar
jan
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 feb 2009 12:59

Bericht door jan »

Dennizz schreef:
rayz25 schreef:Als er nog plaats is kom ik ook wel krijg dat document voor inschijvingen niet geopend. :evil:
We zitten nu op 19 rijders. Alleen jan heeft nog niets van zich laten horen, maar las wel ergens anders op het forum dat hij van plan was om te komen.

We zitten dus vol :D
Tjonge,

Ik ben weer lekker helder, vandaag naar de fabrique gereden, en helemaal geen speedsters daar. Dan toch maar ff de datum dubbelchecken Oops, dagje te vroeg.

Ik moet even zien of ik er morgen bij ben, moet me vriendin overtuigen dat t de moeite waard is mee te gaan denk ik. Heb al wel mn fabrique pasje gescoord :)

Tot morgen :)
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

jan schreef:
Dennizz schreef:
rayz25 schreef:Als er nog plaats is kom ik ook wel krijg dat document voor inschijvingen niet geopend. :evil:
We zitten nu op 19 rijders. Alleen jan heeft nog niets van zich laten horen, maar las wel ergens anders op het forum dat hij van plan was om te komen.

We zitten dus vol :D
Tjonge,

Ik ben weer lekker helder, vandaag naar de fabrique gereden, en helemaal geen speedsters daar. Dan toch maar ff de datum dubbelchecken Oops, dagje te vroeg.

Ik moet even zien of ik er morgen bij ben, moet me vriendin overtuigen dat t de moeite waard is mee te gaan denk ik. Heb al wel mn fabrique pasje gescoord :)

Tot morgen :)
*PROEST
Even de koffie van m`n scherm vegen :lol:

Heel vervelend natuurlijk, maar heb er wel om gelachen :oops:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
jan
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 feb 2009 12:59

Bericht door jan »

Dennizz schreef:
jan schreef:
Dennizz schreef: We zitten nu op 19 rijders. Alleen jan heeft nog niets van zich laten horen, maar las wel ergens anders op het forum dat hij van plan was om te komen.

We zitten dus vol :D
Tjonge,

Ik ben weer lekker helder, vandaag naar de fabrique gereden, en helemaal geen speedsters daar. Dan toch maar ff de datum dubbelchecken Oops, dagje te vroeg.

Ik moet even zien of ik er morgen bij ben, moet me vriendin overtuigen dat t de moeite waard is mee te gaan denk ik. Heb al wel mn fabrique pasje gescoord :)

Tot morgen :)
*PROEST
Even de koffie van m`n scherm vegen :lol:

Heel vervelend natuurlijk, maar heb er wel om gelachen :oops:
Vooruitgeschoven post noemen ze zoiets toch?

Anyway: status update van de fabrique, overdekte parkeerplek genoeg \o/, al die lekke engelse auto's blijven dan mooi droog.

Wel lijkt het me handig om iets herkenbaars af te spreken, want het is _huge_ en donker daar, dus elkaar vinden tussen de andere? bezoekers gaat lastig worden als je nog niemand kent. Misschien een a4tje met het logo van de club erop dubbelgevouwen op tafel zetten?

Maargoed, t was droog vandaag, en niet al te druk, dus heb me wel vermaakt op de weg.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Degenen die effe willen droogrijden:
http://www.kartfabrique.nl/flash/flash_kartfabrique.swf
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
rayz25

Bericht door rayz25 »

jan schreef:
Dennizz schreef:
jan schreef: Tjonge,

Ik ben weer lekker helder, vandaag naar de fabrique gereden, en helemaal geen speedsters daar. Dan toch maar ff de datum dubbelchecken Oops, dagje te vroeg.

Ik moet even zien of ik er morgen bij ben, moet me vriendin overtuigen dat t de moeite waard is mee te gaan denk ik. Heb al wel mn fabrique pasje gescoord :)

Tot morgen :)
*PROEST
Even de koffie van m`n scherm vegen :lol:

Heel vervelend natuurlijk, maar heb er wel om gelachen :oops:
Vooruitgeschoven post noemen ze zoiets toch?

Anyway: status update van de fabrique, overdekte parkeerplek genoeg \o/, al die lekke engelse auto's blijven dan mooi droog.

Wel lijkt het me handig om iets herkenbaars af te spreken, want het is _huge_ en donker daar, dus elkaar vinden tussen de andere? bezoekers gaat lastig worden als je nog niemand kent. Misschien een a4tje met het logo van de club erop dubbelgevouwen op tafel zetten?

Maargoed, t was droog vandaag, en niet al te druk, dus heb me wel vermaakt op de weg.
Ge hebt stiekem de baan al verkend :bangin:

Woordenboek
ver·ken·nen -kende, h -kend de gesteldheid opnemen:van het terrein
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Over de baan verkennen: Was jij ook al niet de baan wezen verkennen?


ps: er zal een route zichtbaar zijn met Speedster. Geen idee waar die heen leidt...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Dennizz schreef: Geen idee waar die heen leidt...
http://www.youtube.com/watch?v=82ETSM59Nqg
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Smiley schreef:
Dennizz schreef: Geen idee waar die heen leidt...
http://www.youtube.com/watch?v=82ETSM59Nqg
]

Bespaar mij dat katten gejank :bash:
Gebruikersavatar
Spiky
Actief lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:35
Locatie: Noord Holland

Bericht door Spiky »

Het was gisteren een geslaagde middag.
Zouden we nog een keer moeten doen.
Dennis nogmaals bedankt voor het organiseren.

Spiky :alone:
Afbeelding
Plaats reactie