Minimeeting Jans, Stef666 en SteV6

Na praten over een evenement.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Minimeeting Jans, Stef666 en SteV6

Bericht door SteV6 »

Stef666 is druk bezig met het zoeken naar een Speedster. Daarom hadden we met z'n drieen afgesproken om een getunede Turbo en een standaard Speedster met elkaar te vergelijken.

Om wat te rijden zijn we de "Toeristenweg" over de Holterberg op geweest. En ik moet zeggen dat de Turbo van Jans me net iets te snel is om bij te houden :? . Het wordt tijd dat ik er ook een ander onderstel onder schroef. Dan kan ik gelukkig weer een partijtje meeblazen met de blauwe kogel.

Het mooiste van vanmiddag vond ik dat Stef666 de luidruchtigste Speedster die ik ken nog aan de stille kant vond :mrgreen:

Al met al een erg gezellige middag en Stefan leuk om je een keertje ontmoet te hebben.

Mocht ik ooit een Turbo-machine aanschaffen, dan MOET er zo'n open-BOV op, dan is een :toot: niet meer nodig. Iedereen hoort toch al dat je van het gas af moet :lol:

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Haha jullie verpesten hem al voordat hij er één heeft............of heeft hij een dealtje met Jans gesloten :?:

Stef is dus een klant voor de Opel-Cup uitlaat 8)

Wat is in hemelsnaam een open-BOV :shock:

Enige tijd geleden schreef je nog, SteV6 die GEEN Turbo wil :!:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:Haha jullie verpesten hem al voordat hij er één heeft............of heeft hij een dealtje met Jans gesloten :?:

Stef is dus een klant voor de Opel-Cup uitlaat 8)

Wat is in hemelsnaam een open-BOV :shock:

Enige tijd geleden schreef je nog, SteV6 die GEEN Turbo wil :!:


Ja, Marcel ze moeten hier eigenlijk niet komen, ze komen hier voor een 2.2 ,maar gaan hier overstuur met turbo ideeen weg. haahaha 8) :yes:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef: Ja, Marcel ze moeten hier eigenlijk niet komen, ze komen hier voor een 2.2 ,maar gaan hier overstuur met turbo ideeen weg. haahaha 8) :yes:
Kan het me voorstellen, de turbomotor is veel soepeler dan de 2.2......die heeft echt zijn toeren nodig, is wennen......afhankelijk wat je gewend bent natuurlijk :?
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:
jans schreef: Ja, Marcel ze moeten hier eigenlijk niet komen, ze komen hier voor een 2.2 ,maar gaan hier overstuur met turbo ideeen weg. haahaha 8) :yes:
Kan het me voorstellen, de turbomotor is veel soepeler dan de 2.2......die heeft echt zijn toeren nodig, is wennen......afhankelijk wat je gewend bent natuurlijk :?

Zeg Marcel, kunnen we niet eens een treffen ergens houden , waar alleen turbo,s mogen deelnemen vind die 2.2 maar niks :?: :yes: :mrgreen:
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Marcel schreef:Wat is in hemelsnaam een open-BOV :shock:

Enige tijd geleden schreef je nog, SteV6 die GEEN Turbo wil :!:
BOV = Blow Off Valve, een drukklep die overdruk van de turbo laat ontsnappen bij gas los of overdruk.

En als het even kan wil ik inderdaad geen turbomotor maar een grote N/A. Helaas bevestigen uitzonderingen natuurlijk de regel. Een Evo VIII of tegen die tijd IX en een (nog te introduceren) Audi RS3 zal ik er niet voor laten staan. Maar dan moet er wel zo'n klep op. Het welbekende tssss, tssss, tssss ... ssssschitterend :lol:

Maar liever een 5 liter V8 van BMW of een 6 liter Corvette C6 :idea:

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Foeiii Jan :twisted: discriminatie :P

Ok Stephan.......ikke snappuh, je noemt ook wel wat op ;)
Mooie auto's, RS3 350 pk lekker lekker.......maarja €€€ :?: ;)

Is zo'n speedster Turbo niet eens zo duur, geen één van deze auto's rijd hem met gemak kwijt........als het ze al lukt.... :lol:

Okee zo'n sissend ding zat ook op de gele speedster Turbo die bij Oosterhout stond, voelde me net een puber die rare geluidjes bij het schakelen geinstaleerd had, a la impreza rijders....... :P

Wat is het voordeel :?:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:Foeiii Jan :twisted: discriminatie :P

Ok Stephan.......ikke snappuh, je noemt ook wel wat op ;)
Mooie auto's, RS3 350 pk lekker lekker.......maarja €€€ :?: ;)

Is zo'n speedster Turbo niet eens zo duur, geen één van deze auto's rijd hem met gemak kwijt........als het ze al lukt.... :lol:

Okee zo'n sissend ding zat ook op de gele speedster Turbo die bij Oosterhout stond, voelde me net een puber die rare geluidjes bij het schakelen geinstaleerd had, a la impreza rijders....... :P

Wat is het voordeel :?:
Als je je vrouw moet uitleggen dat je de speedster wilt tunen.
Dan loopt het weer met een sssssisser af :lol:
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Zeg Marcel, kunnen we niet eens een treffen ergens houden , waar alleen turbo,s mogen deelnemen vind die 2.2 maar niks :?: :yes: :mrgreen:



HE' Jans we gaan niet raar doen he' anders moet ik mark even opdracht geven je een tijdje te boycotten :mrgreen:


Gr, 8) Martin
Plaats reactie