"Heaven and Rides Nesselande III event 11 april

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
rayz25

"Heaven and Rides Nesselande III event 11 april

Bericht door rayz25 »

Agenda

Op 11 april organiseren wij in samenwerking met Ferrari-Chat.nu ons eerste evenement:

"Heaven and Rides Nesselande III event"
+
Lente rit

Na het grote succes van de "Nesselande meeting" I & II, willen wij de traditie voortzetten.

Voorafgaand zal de Heaven and Rides Lente rit worden gereden welke eindigt op onze locatie te Nesselande


Adres: Sicilië boulevard te Nesselande, Rotterdam
Start locatie lente rit: Boskoop

Deelname aan het evenement kan uitsluitend bij inschrijving. Geef hierbij aan of u alleen deel wilt nemen aan het evenement in Nesselande en/ of de Lente rit.

Tevens kunt u aangeven of u gebruik wilt maken van onze barbecue.

Deelname is gratis, ook voor bezoekers.

Onze organisaties steunen beide de stichting: "Vrienden van Sophia".
Wij willen jullie geheel vrijblijvend vragen om een kadotje mee te brengen voor de kinderen van het Sophia kinderziekenhuis.

Uw inschrijving kunt u mailen naar info@heavenandrides.nl This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Gebruikersavatar
vlieger
Actief lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:18
Locatie: Noord-Brabant

Re: "Heaven and Rides Nesselande III event 11 april

Bericht door vlieger »

Ik wist pas op het laatste moment van dit evenement maar ik heb ons opgegeven in de verwachting dat er wel een paar andere Speedsters zouden komen ... niet dus. Alleen wij. Er waren prachtige wagens te zien waaronder een paar elises/exiges en bij het evenement stond een Koenigsegg en reed een splinternieuwe SLS rondjes. Redelijk maar fris weer, maar toch al met al een geslaagde dag gehad.
Bijlagen
heaven1.gif
heaven1.gif (188.98 KiB) 1273 keer bekeken
heaven2.gif
heaven2.gif (203.44 KiB) 1276 keer bekeken
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

Ik had mij wel ingeschreven, de start van de lenterit was ook dichtbij. Wegens prive omstandigheden helaas op het laatste moment moeten afzeggen :-(
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
rayz25

Bericht door rayz25 »

Oei ik heb wat gemist. Ik kon niet mijn speedster was nog in staat van ontbinding. :lol:
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

Zag er inderdaad wel een beetje verloren uit, die ene speedster. Was leuk om nog een paar andere Lotussen te zien. Ferrari gehalte was leuk, maar vaart zat er niet in, dat was jammer. Lag misschien ook aan de wegen, echter een beetje gekkigheid had ik wel leuk gevonden.
Plaats reactie