nurburgring

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

nurburgring

Bericht door metallic »

afgelopen zondag nog effe naar de nurburgring gereden op de motert
ditmaal weer mooi spul aanwezig zie foto's.de bugati veyron kwam achter me rijden nadat ik terugging en ging me daarna effe inhalen tjeesus wat een geluid en wat een acceleratie heefd dat ding.nadat hij was gestopt bij een tankstation zag ik dat de twee heetwaterverkopers die erin zaten een wissel deden dus ik verderop wachten met de camera maar na 15 min.ben ik maar verder gereden zag ze niet meer jammer.
overigens kon ik 1speedster ontwaarden zie foto.
overigens was bijna al het mooie dure spul wel van óllanders.
:lol:
greetzz nico
Bijlagen
turbo groen.JPG
turbo groen.JPG (18.01 KiB) 2319 keer bekeken
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Bericht door metallic »

krijg het niet voor mekaar om de fotos in 1 keer te plaatsen
dan maar zo.
Bijlagen
bug 1.JPG
bug 1.JPG (27.15 KiB) 2314 keer bekeken
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Bericht door metallic »

nog een
Bijlagen
bug2.JPG
bug2.JPG (16.03 KiB) 2331 keer bekeken
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Bericht door metallic »

een slr
Bijlagen
slr 1.JPG
slr 1.JPG (15.15 KiB) 2320 keer bekeken
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Bericht door metallic »

mijn favo een gt 40
Bijlagen
gt40 1.JPG
gt40 1.JPG (19.23 KiB) 2317 keer bekeken
Gebruikersavatar
Spurbo_Ed
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:37
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door Spurbo_Ed »

Hoi Nico,

Die ene Speedster was ik! :lol: we zijn met het gezin (mijn liefjes in de 307 achter me aan) donderdagavond van huis richting Zolder gereden, om op vrijdag de gehele dag de Speedster zijn remmen op te roken. :twisted: Een maat van me had daar een "Porsche meets Peugeot" evenement georganiseerd en vroeg me om te helpen en instructie te geven. Ook nog even met gepaste snelheid in een GT3 kunnen sturen, ook leuk. :D Daarna even wat gegeten en doorgereden met nog zo'n 3 tot 4mm remvoering (ik had er die dag 4 tot 5mm vanaf geremd) richting Nurburg om zaterdagochtend vroeg uit de veren te stappen om met nog wat andere hollanders ons te vermaken op de Nordschleife.
Het was inmiddels 17 jaar geleden dat ik voor het laatst op de Ring had gereden, dus ik had goed geoefend op de computer met GTR2 om de baan alvast een beetje te verkennen. Met de remmerij zat ik toch wel een beetje in mijn maag, maar door vooral rustig aan te remmen kon ik de slijtage minimaliseren en mijn dagje volmaken. Mijn oudste zoon (8 jaar) mocht ook een paar rondjes mee en die had het helemaal naar het zin. Rond een uur of 4 's middags was het dan ook over en uit met nog zo'n 2mm op de blokken.
Ik was voldaan met het resultaat en ben daarna met het gezinnetje gaan eten bij Sabine's (Schmidt) ouders in de Tiergarten. Zondag nog even met de kids en vrouw in het museum Ring°Werk geweest en wat inkopen gedaan op de Ring°Boulevard. Daarna terug naar huis en met 1260km op de klok in drie dagen weer veilig teruggekeerd. Al met al de leukste koninginnedag tot nu toe beleefd en een prachtige terugkeer op de Ring ervaren.

Het smaakt naar meer :mrgreen:
Afbeelding
Het kleine ventje naast me was helemaal verheugd dat ie tussen het dashboard en de ruitenwisser bijna alles kon zien :wink:

Groetjes Ed
Racen is wachten!
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

Klinkt als leuke dagen Ed. We hebben je ook nog gespot met een groepje. Je auto valt wel op met die kleur.

Zag ook later pas dat het een turbo is. Ach ja, ik ben een Lotus rijder he (die dag overigens toevallig niet). Wat voor kleur is je auto?
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

Mooi verhaal Ed :wink:

Alleen voor het gezicht van die kleine mannen zou je het al doen 8)
¨speed is life, but control is everything...¨
Plaats reactie