Ik kwam net terug van de keuring, sportbatterij helemaal herladen en toch wou hij wederom niet opstarten... ik dacht eerst dat de sportbatterij misschien niet voldoende was herladen maar zelfs met startkabels reageert hij hetzelfde...
Een kameraad heeft dan de bougies nagekeken en heeft benzine rechtstreeks doorgevoerd zonder injector. Hier lijkt de speedster wel normaal op te reageren.
Zonet mijn allereerste en enige ritje met de speedster gaan maken omdat hij "per toeval" na een half uur niet meer testen wel weer wou opstarten. Ik heb een goed half uur goed doorgereden en de benzinetank volledig vol gegooid. (was wel zalig

Kameraad denkt dat het aan de injector ligt omdat hij wel genoeg stroom doorkrijgt en bij rechtstreekse benzinetoevoer wel precies aan wil. Heeft iemand ditzelfde probleem al voorgehad? Is echt balen om WEDEROM niet te kunnen rijden net nu hij zelfs perfect gekeurd is (geluk I guess).
Tevens staat rechtsonder op het dashboard een waarschuwingslamp te branden, welke foutcode is dit? Misschien ook iets mis met de electronica?
Met andere woorden momenteel zit ik met een speedster die 8/10 keren niet wil starten en waar ik niet mee weg durf te gaan om ergens in panne te staan.