Gran Turismo 5

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Gisteren een VX220 verkregen. Het is een NON premium car waardoor de graphics zwaar zijn teruggeschroefd. Dat wil zeggen ze zijn zeer ruw geschetst en hebben geen interieur. (200/1000 auto's in het spel zijn premium) Na het maken van deze foto's heb ik ondertussen een echte Opel Speedster Turbo verkregen. Onderstaande foto's zijn dus nog van de VX220.

Toerke door Londen
Afbeelding

Afbeelding

Hier mijne Lambo in actie die wel premium is.
Afbeelding

Mijne audi. Het maken van foto's is best wel amusant. Dat is al een spel op zich zou je kunnen zeggen.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Nog enkele schone van andere:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Na al die reclame dacht ik. Laat ik ook zo'n console kopen.
Tijdens het spelen is bij mij van al dat moois weinig te zien. Ik vind het beeld maar zo zo. Allemaal en beetje gedateerd en ja op 1080p. PC is minstens 2 generaties verder.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Goedzo Piet, want ik heb ooit een PS2 gekocht met kerst. Uit frustratie doordat ik geen kerstcadeaus kon vinden. Uiteraard met Gran turismo erbij. Ik vond het zelf wel leuk hoor. Heb me er twee weken mee vermaakt.
Zelf zou ik de PS3 alleen al willen kopen voor dit spel. Maar ik vind het te duur. Ik wacht dus tot jij compleet teleurgesteld dat ding voor 150 euri aan mij verkoopt. Dan heb ik er gelijk een leuke blueray speler bij. Het spel kun je gratis meegeven. Want zoals je weet, is mijn leven vandaag de dag niet meer zo goedkoop.
Een andere optie is dat ik een keertje Gran Turismo bij jou kom spelen, onder voorwaarde van een goed bakkie koffie uit je nieuwe keuken en dat het geluid van gran turismo uit via je stereo loopt. :lol:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Je mag ook naar Vlaanderen komen Allen. Een kopje koffie schenken aan geburen behoort tot onze cultuur :p.
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

allen schreef:Goedzo Piet, want ik heb ooit een PS2 gekocht met kerst. Uit frustratie doordat ik geen kerstcadeaus kon vinden. Uiteraard met Gran turismo erbij. Ik vond het zelf wel leuk hoor. Heb me er twee weken mee vermaakt.
Zelf zou ik de PS3 alleen al willen kopen voor dit spel. Maar ik vind het te duur. Ik wacht dus tot jij compleet teleurgesteld dat ding voor 150 euri aan mij verkoopt. Dan heb ik er gelijk een leuke blueray speler bij. Het spel kun je gratis meegeven. Want zoals je weet, is mijn leven vandaag de dag niet meer zo goedkoop.
Een andere optie is dat ik een keertje Gran Turismo bij jou kom spelen, onder voorwaarde van een goed bakkie koffie uit je nieuwe keuken en dat het geluid van gran turismo uit via je stereo loopt. :lol:

Te laat ik heb die console al bij het grof vuil gezet.












:lol:

Kom inderdaad maar eens langs!!!!!
Blitz

Bericht door Blitz »

Sander, zie ik dat nu verkeerd of ben je het hittschild boven je uitlaat al kwijt? :lol:
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Ingame bedoel je? :) In het echt heb ik er geen.

Onderstaande endurance races zitten in GT5 (unlock je eens je een bepaald skill level hebt behaald.)
Waar is de tijd dat ik buiten een tent had opgezet om een ganse nacht door een endurance race te doen. Ik ga hard mogen zwoegen om de Bugatti Veyron te unlocken, dan is die 24u overbruggen "doenbaar".

Level 25 : Grand Valley 300km (prize car: Honda DUALNOTE Concept '01 (S))
Level 26 : Roadster 4 hours
Level 27 : Laguna Seca 200 miles
Level 28 : Indianapolis 500 miles
Level 30 : Suzuka 1000km
Level 32 : Nurburgring 4h
Level 33 : Tsukuba 9h
Level 35 : Le Mans 24h
Level 40 : Nurburgring 24h
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Race op Nürburgring met dezelfde auto / bestuurder. Vergelijking tussen Gran Turismo en in het echt.
Zelfs de bomen komen grotendeels overeen.

http://www.youtube.com/watch?v=newX-mvGlm8
Plaats reactie