I'm back!

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robin
Actief lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 30 apr 2006 17:24
Locatie: Genk (België)

I'm back!

Bericht door Robin »

Ok we zijn dus terug na een hele poos, ik heb de zaken al veel te lang op zijn beloop gelaten :wink:. Omdat ik op een bepaald moment geen goesting meer had om alle niet gelezen berichten te lezen had ik alles een beetje on hold gezet. Maar ondertussen heb ik 16962 ongelezen berichten dan zullen we er maar stillekes aan beginnen voor het er 20.000 worden :twisted:. Dus kijk niet raar op als ik reageer op een topic die ondertussen al ergens een paar maanden onder het stof ligt. Oh ja en de Speedster bolt nog lekker, maar ik zit sinds de crisis met een cashflowprobleem dus veel is er nog niet aan veranderd. Iedere kleine aanpassing is dan ook zo pokkeduur :shock:........grtz Robin
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

OK, welcome back dan maar?! :)

Succes met bijlezen :!:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Robin
Actief lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 30 apr 2006 17:24
Locatie: Genk (België)

Bericht door Robin »

Ok deze keer ben ik dus echt back, maar nog eens bijna anderhalf jaar later als toen ik deze topic opende :roll:. De economische crisis lijkt me voorbij dus kan ik nog eens wat shit gaan veranderen aan de speedster. Word wel een dure zaak maar ik moet nu eindelijk eens wat kabaal gaan maken als ik op de gaspedaal duw. Moet binnenkort naar de keuring als dat gebeurt is vliegt er iets nieuw en luid onder. Ben al begonnen aan de ongelezen berichten daar stond de teller ondertussen op +/- 16000 ongelezen berichten dus we gaan ervoor. Las al ergens in een flits dat Stevenflappy en Pipo hun speedster al verkocht hebben, wat voor rare berichten ga ik nog allemaal tegenkomen in de loop van de volgende weken :wink:. Oh ja mijn turbo is dus nog zeer gezond en nog altijd schadevrij buiten wat steenslag :D
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Een actief lid van Genk maak dat mee!
Ik parkeer de mijne zo nu en dan in het centrum, ik ben van Lanaken.
Welcome back.
Gebruikersavatar
Robin
Actief lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 30 apr 2006 17:24
Locatie: Genk (België)

Bericht door Robin »

Had ik al gelezen ja dat van Lanaken, ziek verhaal wel die crash na 1 dag speedsterbezit, wel een verhaal met een mooi einde :wink:
Plaats reactie