ik heb hem verkocht en neem een beetje afscheid....

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
patrick.
Nieuw lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 jan 2005 14:41

ik heb hem verkocht en neem een beetje afscheid....

Bericht door patrick. »

Hallo allemaal, de kogel is inmiddels door de kerk....ik heb mijn speedster ( calypso red 2.2 weinig km van 2004 ) inmiddels verkocht. De afgelopen tijd echt nagedacht wat ik wilde....een 2.2 turbo, ( waar het allemaal om te doen was ), of iets anders :oops: Het is iets anders geworden :oops: :lol: :oops: Morgen breng ik een bezoek aan de dealer en heb ik een aankoopkeuring voor mijn oude liefde...porsche. Voor mijn speedie heb ik toen een 911 Targa gehad, en ergens bleef het toch nog wat knagen en rondzoemen in mijn hoofd. De speedster blijft een supergave auto, al had ik achteraf toen beter gelijk een turbo kunnen kopen...( sorry 2.2 rijders.. :( ..) Die zijn nu echter dun gezaaid....jans heeft een hele mooie, dat weet ik, maar ik heb mijn beslissing denk ik al genomen, het wordt als het goed is een 911/993. Jullie begrijpen het al....ik neem bij deze afscheid van jullie en wens jullie allemaal veel forum en speedster plezier. Af en toe zal ik zeker nog eens een bezoekje brengen en ik blijf dan ook graag ingeschreven als lid. Ik vond het echter wel leuk/netjes om nog even wat te laten weten, ook al heb ik niet veel gepost, ik was zeer regelmatig aanwezig en heb met plezier het e.e.a meegelezen en gevolgd. Iedereen: take care, veel plezier en de groetjes van patrick :D :oops: 8)
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Jammer dat je de speedster hebt verkocht :( maar ik begrijp het wel een beetje omdat ik zelf ook een 911 heb gehad.
8) Dat is een auto waar je ook veel plezier mee kan hebben er zijn er alleen zoveel van. :?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :D
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi Patrick,

het bloed kruipt waar het niet gaan kan hé.

Dus als je zelf iets had van ik wil weer een porsche, dan is dat de beste keuze.........alhoewel je had even in de Speedster Turbo moeten rijden ;) is toch een heel andere rijervaring als de 2.2

Veel plezier met je zoektocht naar de volgens velen laatste echte 911.

Groet Marcel.
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Is ook niet verkeerd zo'n porsche.
ik blijf dan ook graag ingeschreven als lid
Als je zo af en toe om de paar maanden inlogd blijft je account wel actief. Zeker omdat je al een aantal berichten hebt geplaatst zal je eventuele schoonmaak actie wel overleven. Degene met 0 berichten zullen eerst aan de beurt zijn.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

piet schreef:Is ook niet verkeerd zo'n porsche.
ik blijf dan ook graag ingeschreven als lid
Als je zo af en toe om de paar maanden inlogd blijft je account wel actief. Zeker omdat je al een aantal berichten hebt geplaatst zal je eventuele schoonmaak actie wel overleven. Degene met 0 berichten zullen eerst aan de beurt zijn.
Mocht Jans zijn Speedster verkopen dan zitten we toch nog jaren aan hem vast...........
Rustig he nu hij op vakantie is. :bangin:
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Jans blijft tot in lengte van jaren eren lid.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

piet schreef:Jans blijft tot in lengte van jaren eren lid.
Okee okee, we maken één uitzondering, Jan mag zometeen met zijn Noble nog gewoon op een meeting komen .......... :shock: :? 8)

Als hij ook maar niet terug naar een porsche gaat, die zie je echt op iedere straathoek.......... :lol:
Paskal
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 aug 2005 6:56
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Patrick,

Begrijpelijk keuze. Ik wil juist het omgekeerde doen, vandaar dat ik me hier ook heb aangemeld en me wat aan het inlezen ben. Ik wil van mijn 911 turbo uit 1983 (voorzien van een 3.6 blok met kompressor) naar een Speedster Turbo :)

Paskal
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Paskal schreef:Patrick,

Begrijpelijk keuze. Ik wil juist het omgekeerde doen, vandaar dat ik me hier ook heb aangemeld en me wat aan het inlezen ben. Ik wil van mijn 911 turbo uit 1983 (voorzien van een 3.6 blok met kompressor) naar een Speedster Turbo :)

Paskal
Die Porsche lijkt mij een geweldige auto.
Kortgeleden heb ik in een 993 cabrio gereden. Je moet toch harder rijden om plezier te hebben dan met een Speedster. Alleen dat geluid, daar kan geen Speedster tegenop. :woship:
Misschien kan je bij Opelcentrum Oosterhout een ritje maken in de Turbo (is tevens te koop). :thumbsup:
Lotus Elise S2
Gesloten