Gegroet

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Gegroet

Bericht door Ride-aholic »

Hi,

Ik ben Peter en ben sinds iets meer als een week de conservator van Speedster 0707 (Mandarin Orange). Hiervoor heb ik een MR2 (SW20) met zeer veel plezier gereden, maar wilde eens wat anders.
Ben al jaren fan van het 'minimize'-concept van Lotus: als het niet nodig is om te rijden: weg ermee!
Ik rijd alleen maar auto voor de fun, en die ervaar ik in m'n Speedy maximaal.

CU on the road, Peter
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Welkom bij de knutselclub. :D
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi,

welkom dat je maar veel plezier met je speedster en hier op het Forum mag beleven.

Groet Marcel.
Gebruikersavatar
bassie
Actief lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 01 jun 2005 14:04
Locatie: Arnhem

Bericht door bassie »

Hoi Peter,

Welkom op het forum en geniet van elke kilometer...
Heb je al ervaring met de plaastelijke Opel dealer ?

groet, Bas
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Bericht door Ride-aholic »

Hi,

@Bas: totnutoe alleen voor spullen halen/bestellen, ze zijn zeer behulpzaam. Wil m'n Speedy in goede staat houden, alles wat er iets versleten uitziet (pedalen, etc) wordt vervangen.
De baas schijnt ook een Speedster te hebben, zou makkelijk kunnen zijn.

Greetingz, Peter
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ride-aholic schreef:Hi,

@Bas: totnutoe alleen voor spullen halen/bestellen, ze zijn zeer behulpzaam. Wil m'n Speedy in goede staat houden, alles wat er iets versleten uitziet (pedalen, etc) wordt vervangen.
De baas schijnt ook een Speedster te hebben, zou makkelijk kunnen zijn.

Greetingz, Peter
Hoi,

ja klopt de Baas, zoals jij hem noemt (Peter den Pous als ik me niet vergis), rijdt in de antracietkleurige speedster Turbo, de gele Turbo die binnen staat is ook van hem geweest.

Als je met hem praat merk je ook dat hij een echte speedsterliefhebber is.

Ik ben weer perfect tevreden over deze dealer, in het begin reageerden ze niet op E-mailtjes, maar ik heb nu contact met de verkoper, en ook kleine dingetjes die ik nu nog zie worden perfect opgelost :!:

Ze hebben ook één monteur (Erwin of Edwin) lopen die is zelf ook gek op de speedster en weet er veel van, altijd mooi meegenomen.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef: maar ik heb nu contact met de verkoper, en ook kleine dingetjes die ik nu nog zie worden perfect opgelost :!:
Toch niet over accessoires he :lol: ?

Ik zal maandag een inspectie op je auto uitvoeren. :jump:
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef: Toch niet over accessoires he :lol: ?

Ik zal maandag een inspectie op je auto uitvoeren. :jump:
Hahaha nee nee :!:

Is ook duur trouwens, toen ik met die gele bezig was, had ik gelijk gevraagd voor een stel Nitrons eronder, kwam bij hun al op bijna € 1.800,- ex montage :!: volgens mij kost het setje normaal € 1.400,- ex montage.

Er zat een 2003 duitse navigatie CD bij, dus ze hebben een nieuwe 2005 benelux voor me besteld, de bestuurdersstoel is beschadigd, komt een nieuwe voor, één van de luchthappers zit volgens mij een beetje los.
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ze hebben ook één monteur (Erwin of Edwin) lopen die is zelf ook gek op de speedster en weet er veel van, altijd mooi meegenomen.
Edwin is zijn naam. Prima vent.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Welkom Peter!

Als je echt van no-nonsense houd, dan kan je zelfs aan de speedster nog aardig wat wegslopen hoor, 80kg eraf moet mogelijk zijn :wink:

groet,
Maikel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Bericht door Ride-aholic »

Hi,

@Maik: ja, ik had al een leuk lijstje langs zien komen, maar voorlopig blijft ze even zoals ze is. Er zit b.v. een toerpakket in, alleen dat zal al behoorlijk wat extra kilo's veroorzaken. Eerst maar eens even met de bolide op vakantie. M'n motor-kampeeruitrustig past er gewoon helemaal in, en dan nog plek zat voor 2 tandenborstels :wink: Denk dat we maar een apartementen-toer gaan doen.

Greetingz, Peter
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ride-aholic schreef:Hi,

@Maik: ja, ik had al een leuk lijstje langs zien komen, maar voorlopig blijft ze even zoals ze is. Er zit b.v. een toerpakket in, alleen dat zal al behoorlijk wat extra kilo's veroorzaken. Eerst maar eens even met de bolide op vakantie. M'n motor-kampeeruitrustig past er gewoon helemaal in, en dan nog plek zat voor 2 tandenborstels :wink: Denk dat we maar een apartementen-toer gaan doen.

Greetingz, Peter
Dacht dat dat toerpakket niet zoveel extra's was, alu raamslingers en voetensteun passagier, ook alu dus zal de kilo's niet echt wezen :roll:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Was het toerpakket ook niet de extra isolatie dan? Extra binnenbekleding, dikkere vloermatten, enz?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef:Was het toerpakket ook niet de extra isolatie dan? Extra binnenbekleding, dikkere vloermatten, enz?
Hoi Mike, als ik me niet vergis was dat alleen bij de Turbo leverbaar :shock:
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Bericht door Ride-aholic »

Hi,

Ik weet niet wat het toerpakket precies allemaal inhoudt, maar ik heb inderdaad alu-raam-slingers, matten in de 'cabine' , bekleding in de 'laadruimte', en weet dat er wat aan isolatie is gedaan.
Enneh, een onsje hier en een onsje daar, heb je toch gauw weer een kilo bij elkaar.
Er mag vanalles aan de auto gebeuren, zolang het maar niet destructief is. Dus ergens de zaag inzetten, of dingen losscheuren.
Maar voorlopig ben ik zwaar onder de indruk hoe ze er vandoor gaat, en mag het nog even blijven hoe het is.

Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Plaats reactie