abs switch
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7385
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Ik neem aan dat de hele schakelaar er inmiddels wel compleet tussenuit geweest is, en de draden weer zijn zoals het was.
Kan natuurlijk toeval zijn, dat er iets met een draad van je andere abs sensoren is gebeurd.
Vandaar het voorstel alles effe na te kijken.
Kan natuurlijk toeval zijn, dat er iets met een draad van je andere abs sensoren is gebeurd.
Vandaar het voorstel alles effe na te kijken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1925
- Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
- Locatie: Noord Holland
ABS switch
Heb je in/bij de kabelboom opnieuw geel (aan geel) en roze aan roze gesoldeerd??? Dan is alles toch weer zoals het was voor je schakelaar ging inbouwen? Of heb je soms zo'n verbindingsblokje gebruikt? 
En...... eerst even zekering 22 controleren, een 10A zekering. Misschien geploft i.v.m. gebruik van de gele draad i.p.v. roze!
Succes!

En...... eerst even zekering 22 controleren, een 10A zekering. Misschien geploft i.v.m. gebruik van de gele draad i.p.v. roze!
Succes!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- speedokus
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1576
- Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
- Locatie: noord brabant
- Contacteer:
Hey Akra
Klopt.
Maar of ik nu de gele bebruik of de roze, het lampje blijft branden.
Dit is gekomen na het doorknippen van de gele draad.
Toen ben ik gaan zoeken, en iedereen in holland heeft de roze draad gebruikt.
Ik heb trouwens wel mijn schakelaar in de auto zelf gemonteerd,
Leek me wel zo makkelijk.
Misschien is de wielsensor wel kapot, maar hoe controleer je dit?
Grt Speedokus
Klopt.
Maar of ik nu de gele bebruik of de roze, het lampje blijft branden.
Dit is gekomen na het doorknippen van de gele draad.
Toen ben ik gaan zoeken, en iedereen in holland heeft de roze draad gebruikt.
Ik heb trouwens wel mijn schakelaar in de auto zelf gemonteerd,
Leek me wel zo makkelijk.
Misschien is de wielsensor wel kapot, maar hoe controleer je dit?
Grt Speedokus

- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1663
- Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
- Locatie: Noord Holland
Semi-slicks en regen zijn de ideale combi om de grenzen van de grip van je auto en je voertuigbeheersing te verkennen.
Gek genoeg meen ik dat echt.
Je hoeft op een 'natte' dag niet te proberen je tijd te verbeteren, dus er is vanzelf meer tijd om te 'spelen'.
Meestal is het veeeeeel rustiger op het circuit en snelheden liggen beduidend lager, mocht het mis gaan.

Gek genoeg meen ik dat echt.
Je hoeft op een 'natte' dag niet te proberen je tijd te verbeteren, dus er is vanzelf meer tijd om te 'spelen'.
Meestal is het veeeeeel rustiger op het circuit en snelheden liggen beduidend lager, mocht het mis gaan.
