riem stuk bij 3000 km

Alle overige technische zaken.
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

Ik heb in het begin ook veel problemen gehad met de riem en toen bleek bij mij de poulie op de compressor niet helemaal in lijn met de andere poulies.

Ik had na een paar keer binnen 30 min de riem gewisseld.... Wiel en wielkuip eraf en dan de spanner met een passende ratel terug duwen, riem wisselen en wielkuip en wiel weer monteren.

Ik woon niet heel ver bij je vandaan (30 min rijden), als je wilt kan ik er met je naar kijken.
Maar je kan natuurlijk ook vd Kooi bellen, want als de riem zo snel kapot gaat moet dat eigenlijk onder 'garantie' vallen.

Groeten,
maarten
rayz25

Bericht door rayz25 »

Garantie kwestie ?

Heb je enige garantie op een verkeerde uitlijning ?

Niet zelf aan zitten als er nog garantie aan zit :!:
Gebruikersavatar
Kimera
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 03 apr 2011 12:55
Locatie: leudal

Bericht door Kimera »

Riempje zit er weer op. Idd een fluitje van een cent.
Nog even contact met vd Kooi gehad. Uitlijning kon volgens hem niet het probleem zijn omdat ze er nog extra veel werk mee gehad hadden om hem uit te lijnen. Volgende week effe check up bij hem.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Weet je nog welke snaar hij er nu op gezet heeft?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Bericht door Exmantaa »

Kimera schreef:Riempje zit er weer op. Idd een fluitje van een cent.
Nog even contact met vd Kooi gehad. Uitlijning kon volgens hem niet het probleem zijn omdat ze er nog extra veel werk mee gehad hadden om hem uit te lijnen. Volgende week effe check up bij hem.
Vind ik niet echt een geruststellende uitspraak.
1,5mm verzetten t.o.v. standaard poelie en klaar. Niet echt rocket science, dus vraag eens wat en hoe ze precies gedaan hebben. En vraag dan gelijk even na hoe het nu zit qua poelie size en mapping.

Maar hij rijdt weer; beter! :D
Plaats reactie