rayz25 schreef:Vandaag weer een blauwe speedster gespot volgens mij dezelfde als vorige bij de toll tunnel in dordrecht. Nu aan de andere kant van de tunnel waar ik even geparkeerd stond voor een telefoon gesprek zag ik de blauwe speedster naderen na wat licht seinen raampje open en even een gesprek gehad van 10 min en duidelijk gevraagd zich aan te melden op het forum.
De blauwe speedster komt boven uit het land en was sinds kort in bezit.
Ik heb deze blauwe Speedster ook gezien op een landweg ter hoogte van 's-Gravendeel om ongeveer kwart over vijf.
Hij stondt stil en te praten met een andere automobilist.
Ik heb nog getoeterd met mijn vrachtauto.
rayz25 schreef:Vandaag weer een blauwe speedster gespot volgens mij dezelfde als vorige bij de toll tunnel in dordrecht. Nu aan de andere kant van de tunnel waar ik even geparkeerd stond voor een telefoon gesprek zag ik de blauwe speedster naderen na wat licht seinen raampje open en even een gesprek gehad van 10 min en duidelijk gevraagd zich aan te melden op het forum.
De blauwe speedster komt boven uit het land en was sinds kort in bezit.
Ik heb deze blauwe Speedster ook gezien op een landweg ter hoogte van 's-Gravendeel om ongeveer kwart over vijf.
Hij stondt stil en te praten met een andere automobilist.
Ik heb nog getoeterd met mijn vrachtauto.
Dat zal ik dan wel geweest zijn Wij stonden net bij dat stuk dat je onder het treinspoor door gaat.
dat was gisteren? vreemd genoeg had ik gisteren een beetje ruzie met iemand in een grijze golf, net na die lichten lijkt me
weet niet voor wat, moest net daarvoor wel even hard remmen (rc6)
was een beetje slaperig van de 6-14h post die dag
vauxhall schreef:dat was gisteren? vreemd genoeg had ik gisteren een beetje ruzie met iemand in een grijze golf, net na die lichten lijkt me
weet niet voor wat, moest net daarvoor wel even hard remmen (rc6)
was een beetje slaperig van de 6-14h post die dag
het was alvast mn collega niet in die golf :p (maar rijd dagelijks in de limburg met de vrachtwagen)
Verbazingwekkend dat er iedere dag wel een speedster ergens is te spotten.
Gedurende mijn hele leven ben ik er nog maar 3 tegen gekomen zoverre ik weet. 1 keer op Nederlandse autostrade, 1 in Maastricht, en 1 bij Vauxhall thuis :p