MEETING EIFEL 14/5 effe lezen!

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Re: meeting eifel

Bericht door sooike »

metallic schreef:
blijkbaar hebben we te maken met de bekende
kheb wel een speedster maar geen benzinegeldtypes-
kmoet het eerst aan mijn vrouw of moeder vragentypes-
ik mag niet zo ver weg types-
ik zit thuis onder de plak types-
ben bang dat mijn speedster uitelkaar valt types.
kan geen dag zonder mijn pc types-

gr nico
En dan heb je nog die types die afmelden omdat ze te veel opkuiswerk hebben wegens een brand op zolder, die ze gelukkig zelf hebben kunnen blussen :shock: :roll:

Afbeelding
Afbeelding
Einfach nur ein nackter Sportler
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

eifel tripping

Bericht door twinair »

super geregeld, nico, jammer van de lage animo. bij dit soort treffen is het in de regel: hoe neer zielen, hoe meer vreugd, nietwaar.

toch bedankt wederom voor de goede bar-b-koei, en jullie hospitality!

groeten andretti twin-air.

gelukkig mocht ik wel van mn vrouwtje.
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Bericht door jaydee »

metallic schreef:
als je eens leert lezen :roll: wat je schijnbaar niet kan dan las je dat ik niet alleen was maar dat mijn eigengroepie er was. alleen niemand van deze club uitgezondert twinair ja. maar je voelt je bljkbaar nogal aangesproken.overigens wat heb je aan mensen die al bij voorbaat afzeggen?
maar ja commentaar is zo gegeven vooral door mensen die zulke initiatieven zelf nooit zullen ondernemen. verder verspil ik hier geen tijd meer aan. zonde van jou en mijn tijd.
Leren lezen? Jouw schrijfsels sla ik in het vervolg wel over... Wat een frustratie :yawn:
Jägertee
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

eifel

Bericht door twinair »

Is zeer waarschijnlijk geen frustratie, lijkt mij, is gewoon zonde dat er niet meer gegadigden waren.
Nico had namelijk eigenlijk 1 en ander geregeld voor liefhebbers...... waaronder paar bijzondere dingen.

Dan is het spijtig dat er alleen afmeldingen waren.

Maar goed, toch noch wat stoebies genuttigd, hoor!!


A twinair
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

zolderfik?

Bericht door twinair »

@ sooike:

Hoe was die brand ontstaan?
Geeft altijd een bende.....

Twinair
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Re: eifel

Bericht door jaydee »

twinair schreef: Nico had namelijk eigenlijk 1 en ander geregeld voor liefhebbers...... waaronder paar bijzondere dingen.
Dat verandert de zaak dan. Als iemand dingen regelt is het inderdaad lullig als mensen het laten afweten.

Zo zie je dat je op fora zoals dit niks moet regelen voordat mensen zich hebben vastgelegd. Jammer dat dat in dit geval achteraf heeft moeten blijken.
Jägertee
Gebruikersavatar
911Speedster
Actief lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 17 apr 2009 6:46
Locatie: Antwerpse Kempen (Belgium)

Re: meeting eifel

Bericht door 911Speedster »

sooike schreef:En dan heb je nog die types die afmelden omdat ze te veel opkuiswerk hebben wegens een brand op zolder, die ze gelukkig zelf hebben kunnen blussen :shock: :roll:
Kortsluiting in de compressor :?:
je bent er echt optijd bij geweest, had anders veel erger af kunnen lopen.
Ford S-max 2.0 TDI Afbeelding Speedster 2.2 #0911

who follows the herd, is walking in the dirt
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Bericht door metallic »

heren ik wil er dit nog over zeggen
laten we elkaar niet voor rotte vis uitmaken daar schieten we niets mee op. tuurlijk zijn er mensen die wel willen maar niet kunnen.
mijn bedoelingen waren goed het heefd helaas niet zo uitgepakt.
en mijn 1e reactie hierop is misschien een beetje lullig maar ik bedoel het een beetje met een ondertoon. beetje kritiek mag toch wel?
twinair nog bedankt'.
en sooike als er iemand is die een reden heefd niet te komen ben jij het wel ? wietplantage niet onder controle?(als grap bedoelt hoor!) :wink:
je zal wel flink geschrokken zijn.in ieder geval hoop ik dat het snel in orde komt voor je.
gr nico
Gebruikersavatar
Pw
Mega lid
Berichten: 693
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:39
Locatie: Almere

Bericht door Pw »

Dan zal ik ook nog maar een (persoonlijke) reactie plaatsen!
Ik was zeker geinteresseerd in dit mooie initiatief. Zeker mooi bedacht en geregeld en leuk vooral.
Feit is alleen dat ik op Zaterdag's gewoon aan de bak kan. Ik werk altijd op Zaterdag (Helaas) en met mazzel is de enige Speedster die ik op Zaterdag's zie mn eigen wanneer mn meisje er mee langs knalt ;) !

Maar zoals wel meer dingen hier op 't forum zou ik er graag (een keer) bij zijn maar dan zal dat toch echt alleen op Zondag's kunnen zijn! (Of op Maandag dan maar dan kunnen de meeste van jullie niet denk ik!)

Nogmaals: 't Initiatief is super, kan niemand wat van zeggen.

Wellicht volgende "meeting" (maakt mij niet uit waar!) een hogere opkomst.

Gr.Paul.
Nr.0672
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Compressor was inderdaad de oorzaak, staat al 12 jaar op m'n zolder (heb in m'n garage luchtleidingen tegen du muur hangen, met meters en snelkoppelingen)
Hij had enkele minuten gedraaid, waarna ik hem uitschakelde via een schakelaar in de garage, zoals ik altijd doe. De netspanning is niet uitgevallen.

Ik veronderstel dat de condensator de boosdoener is.

Veel rookschade, maar ondertussen is heel de inboedel incl. verschillende speedyonderdelen gereinigd.
Gelukkig stond m'n hardtop nog niet op zolder, maar nog op de speedy :lol:

Inderdaad jammer van de lage opkomst, lijkt mij zeker de moeite een Eifel ritje, volgende keer kan alleen maar beter zijn :roll:
Einfach nur ein nackter Sportler
Plaats reactie