Even voorstellen

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Even voorstellen

Bericht door Piet »

Hallo Speedsters,

Mijn naam is Piet van Zutphen en ik bezit sinds juli 2004 een speedster nummer 3993.
Ik ben geboren in 1965 en ben programmeur van beroep en woon in Noord-Brabant.

Ik vind het fantastische om met mijn Speedster te rijden. Vooral zonder dak. Helaas heb ik het nogal snel koud dus in de winter gaat het dak erop. Vooral het sturen in deze auto spreekt mij het meeste aan.
Laatst gewijzigd door Piet op 01 dec 2004 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Ik ben Mark Verboom en ben een Unix nerd uit Waddinxveen. Sinds 11 juni 2004 in het bezit van nummer 3617 (4HU gele NA).

Nadat ik in oktober 2000 heb gereden in een Lotus Elise S1 ben ik helemaal gek van deze auto's, zowel de Speedster als de Elise. Samen met Arno (goede vriend van me met een gele Elise S2) sleutel en rij ik vaak met de auto. Het is mijn primaire auto voor woon-werk verkeer, dus hij krijgt het flink voor z'n kiezen.

Naast het woon-werk en toer gebruik ben ik ook vast van plan het circuit frequenter te gaan bezoeken. Na een paar rondjes afgelopen zomer was ik helemaal verkocht :lol:

Groeten,

Mark
C30-94@0.55bar
bruno
Nieuw lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2004 23:54

Bericht door bruno »

hey ,

Ik ben Bruno Lermusiau en rijd sinds 1 maand met een calipso rode OPEL SPEEDSTER TURBO , deze wagen bevalde me standaart niet zo hard , maar gelukkig ik ben tuner van beroep en na een eigen obdtuning naar 240pk en 400NM gaat het al een stuk beter :lol: . Ben nu momenteel aan het plannen voor een turbo-upgrade dus dat komt nog wel in orde.

groetjes
Bruno
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

hallo
Laatst gewijzigd door jans op 03 dec 2004 22:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dutch Boy
Actief lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:42
Locatie: Nbrrrrrr
Contacteer:

Bericht door Dutch Boy »

:D Hi, Mijn naam is Willem Scheepers en al sinds 'jaaaren'(....) een fanatiek GM - rijder.'Ooit' nog eens, 'opa vertel nog eens van vroeger', gehad een Kadett GT/E 2.0 EH met ZF bak (zgn. '1000-er Reihe'; de 1 = opschakelen); een Monza GS/E; een Omega 3000. Met de familie uitbreiding op zoek naar andere auto's, nu voor de 2e keer een TransSport (ook niks mis mee, nog steeds voor velen een verrassing bij het stoplicht....) en op enig moment op zoek naar een 2-zitter. GM had niets fatsoenlijks dus heb ik 10 jaar rondgereden in een MR2 ('vorig model'). Op het moment dat de Speedster in de RAI stond was het voor mij duidelijk: 'That's him (or her)!'. Mijn eerste was de 2.2 met nr. 1145; ook Europablau. Op dat moment was het nog niet duidelijk of de 2.0T ook werkelijk in productie zou gaan maar toen dat duidelijk was heb ik er direct 1 besteld zonder er een meter in te hebben gereden (kon ook niet want mijn 2.0T werd tegelijkertijd afgeleverd met het, eerste, model van GM NL. De 2.2 heb ik tegen de 'oude prijs' nog goed in kunnen ruilen ... hij staat nog bij Lathouwers in Den Bosch...). Nu rijd ik met nog meer plezier in nr. 4501; er is een duidelijk verschil in 'karakter' tussen beide modellen. Het enige dat ik mis in de 2.0T is de typische 'klik' bij het schakelen in de 2.2. Voor mij is de 4501 duidelijk een auto die ik zo origineel mogelijk wil houden en echt voor dagelijks gebruik heb, daar is ie tenslotte voor. Niet alleen het rijden is een belevenis maar ook de reacties zijn prima. :)
Tot slot: prima initiatief, deze site. :lol:
Keep on the Good Speedster Work :!:
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Hallo mijn naam is Peter en rij sinds november 2003 in een Speedster.
Ik ben al jaren een fanatieke Opel fan. Heb hiervoor een Tigra, Kadett en een Ascona gereden. Ik ga met mijn maten naar verschillende Opel meetings in Nederland, Belgie en Duitsland. Ik ben automonteur geweest en nu chauffeur. Alle onderhoud en reperatie aan de auto doe ik zelf.
Ik heb een mandarin (oranje) Speedster 2.2 met het nummer 0738. Heb al een hoop veranderingen aan de Speedster aangebracht. Daar kom ik nog wel een keer op terug.
Gebruikersavatar
blue speedster
Lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 dec 2004 14:16
Locatie: gelderland

Blue Speedster

Bericht door blue speedster »

Hallo mijn naam is Marcel.
Ik ben 42 jaar en rij dagelijks in mijn Jeep Grand Cherokee.

In juni 2004 heb ik besloten om een speedster aan te schaffen
Het is een blauwe ( Chagalle Blue ) speedster turbo geworden.

Met name omdat er geen extra overbodige luxe aanwezig is en
de snelle prestaties als een echte rijdersauto spreken mij aan.

Het lijkt mij leuk om naast de hoge jeep in het weekend en met mooi
weer te rijden in een extreem lage speedster met een heel ander weggedrag.

met vr. gr.

Marcel :lol: (Blue Speedster)
Plaats reactie