Katten op je Speedster

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kasper
Actief lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jun 2011 18:46
Locatie: Midden NL

Katten op je Speedster

Bericht door Kasper »

Ik rijd al een jaar of 3 in een Cabrio, en helaas moet mijn auto altijd buiten staan (wel onder een Carport gelukkig). Blijkbaar vinden katten het heerlijk om op een soft-top te liggen, want het is echt verschrikkelijk. Haren, zand, haarballen en een paar krassen van de pootjes op de auto mochten niet ontbreken, auto's die ernaast staan hebben nergens last van. Oplossing.... Elke avond een een hoes over de auto, phffff, vooral met al die wind van de laatste tijd. Maar ik heb de oplossing gevonden (na 3 jaar :oops:). http://www.verjager.nl/buiten-verjager/ ... jager.html Ik was er sceptisch over, maar gebruik dit apparaat nu een maand en heb nergens meer last van :D. De meeste hebben de Speedster lekker binnen staan, maar voor degene die hetzelfde probleem hebbben is dit de oplossing.
# 0695
Blitz

Bericht door Blitz »

ik vroeg me al een tijdje af of daar iets voor bestond. onze kat geraakt soms wel eens in de garage en dan ligt hij der ook altijd op :evil: of als de speedster buiten staat en anders zit hij wel op mijn astra die voor de garage staat :evil: stom beest!
Plaats reactie