Goedendag autoliefhebbers en freaks

Stel jezelf en je auto voor.
Arno23
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 jul 2011 17:18
Locatie: Rotterdam

Bericht door Arno23 »

Exmantaa, dankie voor de tip! Zit 1 maar aan, namelijk de kosten van een sc! Rond de 5000 (?) euro heb ik ergens op het forum gelezen.....(DIY zal waarschijnlijk stuk goedkoper zijn).........ehh mag ik dan ff aan jouw geldboom komen schudden? :D

Heb nog (te) veel andere hobby's die geld kosten zegmaar.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Gefeliciteerd met het nieuwe speeltje Arno, dat is toch nog snel gegaan dan :wink:
Had richard er niet al andre remblokken onder gezet? Zou zomaar kunnen...
En wacht anders maar tot de temperaturen naar beneden gaan en het gaat regenen, dat is geen pretje met sTandaard blokken :wink:
Een goedkoper maar nog altijd 100% verbetering zijn OMP competition remblokken, die zijn al goed genoeg voor 70% van de speedsterrijders. Alleen op circuit heb je denk ik echt de CL's nodig.
Veel plezier met je badkuip!
Afbeelding
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Let op dat je wel de juiste besteld, link van maik is naar de 4 zuiger klauw.

Hier een aanbieding van Seriously Lotus, 198,50 pond voor een complete set.
http://www.seriouslylotus.com/index.php ... ipers.html
Arno23
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 jul 2011 17:18
Locatie: Rotterdam

Bericht door Arno23 »

Maik, inderdaad snel gegaan. Mijn plannen om eerst iets weg te doen voor de aanschaf van een speedster waren a la minuut van de baan toen ik de speedster in het echt zag........moment van zwakte zegmaar :D

De remblokken had Richard recent vervangen -voor een orgineel GM setje waarschijnlijk- zal komend weekend even checken wat er nu onder zit.
Kan beter nu geld besteden aan OMP's of RCL's (Elise badankt voor de link) dan straks een paar centimeter remweg tekort komen! :)

Er zit al een Billstein verlagingset veren (2.5 cm) onder dus over de wegligging ben ik wel tevreden alhoewel ik natuurlijk nog niet de grens van de speedster heb geprobeert.

Ben zelf heel benieuwd wat het gewichtbesparing is van de OZ racingvelgenset tov de standaardvelgen die ik erbij kreeg, want die zijn behoorlijk zwaar!
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

Remblokken voorzijde zijn vergelijkbaar met origineel ik heb ze natuurlijk niet bij de Opel dealer gekocht :wink: want dan had de verkoopprijs van de speedster ultra hoog geweest!
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
Plaats reactie