Weet niet precies over welke foto jullie het hebben maar zijn niet de schakelkabels maar de waterleidingen van de turbothe-duke schreef:Spider zei:Ik weet niet wat het wel is, maar als het goed is zijn dat niet de schakelkabels, want die gaan het echt niet houden, hoe je ze ook inpakt, als ze zo dicht langs de "turbo-uitgang" laat lopen.op de fotos van de site van speedequipment, zie je nu ook de schakelkabels gewrapped....
Is bij mij niet gedaan, heb er nu nimbus tussen zitten, wrappen is wel een idee ivm de hitte, heb nog geen last gehad, maar liggen wel krap na de inbouw.
Kijk in bijgevoegde foto's naar hoe DBilas de schakelkabels (na initiële problemen met smelten) via een alternatieve route liet lopen.
Gr,
The Duke
Dbilas
-
Ronaldspeedequipment
- Nieuw lid
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 aug 2011 7:43
- Locatie: Uithoorn
- Contacteer:
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7396
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Maak ook eens wat kiekjes van de bovenkant van de motorruimte dre.
Als die turbo inderdaad netjes is weggewerkt, kon speedster equipment het nog wel eens druk krijgen met belgische klanten die power zoeken.
Als die turbo inderdaad netjes is weggewerkt, kon speedster equipment het nog wel eens druk krijgen met belgische klanten die power zoeken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1925
- Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
- Locatie: Noord Holland
Dbilas
Voor een paar van die befaamde lekkere koeken van jou Stefan, mag je hem misschien wel heel even proberen??
Veel plezier ermee Tibby, en let goed op met dit &*%$# .... uuhh 'fijn voor de plantjes weer'!
Veel plezier ermee Tibby, en let goed op met dit &*%$# .... uuhh 'fijn voor de plantjes weer'!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- stefan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
- Locatie: grobbendonk
hey joop(ben jij nu die koeken nog steeds niet vergeten)of heb jij die allemaal opgevreten)
bij ons is het zo triestig met vrije tyd gesteld dat we al overwogen hebben om hem weg te doen
dit jaar amper 350 km
erg he
maar jaren geledenheb ik wel twee auto gehad met power overhoop hoor
en dan kon je nog de gaspedaal gebruiken...lees geen flitspalen
dre word de snelste belg zoveel is zeker
als ik nu toch eens een RUGBLADBLAZER zou monteren
grtz
bij ons is het zo triestig met vrije tyd gesteld dat we al overwogen hebben om hem weg te doen
dit jaar amper 350 km
maar jaren geledenheb ik wel twee auto gehad met power overhoop hoor
en dan kon je nog de gaspedaal gebruiken...lees geen flitspalen
dre word de snelste belg zoveel is zeker
als ik nu toch eens een RUGBLADBLAZER zou monteren
grtz
grasmaaiers..enz
Ronaldspeedequipment zei:
Ok, die lopen bij mij anders. De tijd zal het leren, maar ik denk dat het daar een beetje erg warm wordt voor rubberen slangen.
Bijgevoegd foto's voor een alternatieve route (zo ze bij mij lopen), waar je misschien wat aan hebt.
Gr,
The Duke
De foto op http://www.rpmvision.nl/news/268/dbilas ... dequipment werd bedoeld, waar je de ingepakte waterslangen ziet.Weet niet precies over welke foto jullie het hebben maar zijn niet de schakelkabels maar de waterleidingen van de turbo
Ok, die lopen bij mij anders. De tijd zal het leren, maar ik denk dat het daar een beetje erg warm wordt voor rubberen slangen.
Bijgevoegd foto's voor een alternatieve route (zo ze bij mij lopen), waar je misschien wat aan hebt.
Gr,
The Duke
- Bijlagen
-
- togallerie.jpg (41.73 KiB) 4070 keer bekeken
-
- fromchassis.jpg (49.33 KiB) 4063 keer bekeken
-
- fromturbo.jpg (27.69 KiB) 4065 keer bekeken
The bullshit stops when the light drops
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7396
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Ik denk dt dat wel meevalt; de pijpen zien er erg OEM uit, en als de clam erop zit, is 95% afgedekt.jaydee schreef:Hmm, wil je door de keuring geraken moet de keurmeester wel stekeblind zijn, met al die pijpen rond de motor
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Wekt het plaatje bovenop je motor (`Dbilas Turbo Speed Equipment`) geen vragen op voor verdere inspectie door een keurmeester?Smiley schreef:Ik denk dt dat wel meevalt; de pijpen zien er erg OEM uit, en als de clam erop zit, is 95% afgedekt.jaydee schreef:Hmm, wil je door de keuring geraken moet de keurmeester wel stekeblind zijn, met al die pijpen rond de motor
Zo maak je ze het wel heel makkelijk om iets te vinden wat (blijkbaar) niet mag bij onze zuiderburen
Misschien toch handig om het Ecotec embleem daar terug te plaatsen...
















