Even iets nodig om mijn project "rijdbaar" te maken...

Edit; ongescheurd graag...
Inmiddels een nieuwe pakking, keerring en rekbout voor de trillingdemper binnen. Woensdag de motor laten zakken, de lange bout + deksel eraf en kettingset vervangen etc.. Martin komt me dan even helpen. Hopelijk gaat het lekker vlot. Maar in 3 uur, zoals 'Benny' in Engeland.....Exmantaa schreef: ps; ketting gelukt??
Joop, heb je woensdag nog ongewenst advies nodig? Wellicht heb ik ff tijd om langs te rijden.S. Gonzales schreef:Inmiddels een nieuwe pakking, keerring en rekbout voor de trillingdemper binnen. Woensdag de motor laten zakken, de lange bout + deksel eraf en kettingset vervangen etc.. Martin komt me dan even helpen. Hopelijk gaat het lekker vlot. Maar in 3 uur, zoals 'Benny' in Engeland.....Exmantaa schreef: ps; ketting gelukt??
Is hetzelfde als de vectra B. Komt op ebay DE nog wel eens voorbij voor weinig:SpeedsterWimpie schreef:zoek er nog een lekvrije voor weinig
Helemaal met je eens, ik heb er drie dagen voor uitgetrokken. MartinB heeft mij de afgelopen 2 dagen prima geholpen. Is sowieso leuker om het samen te doen, maar voor sommige handelingen moet je toch 4 handen hebben. Pannenkoeken en Zeeuwse bolussen eten ging ook goed!911Speedster schreef:we zullen maar zo zeggen "goed werk heeft tijd nodig" ;)Ga je dan ook gelijk de sproeier uitwisselen voor de ketting smering zoals in de "product verbeter actie" van opel voor de ketting?