Blitz schreef:ik dacht al da k ne claxon hoorde maar da hoorde wel vaker in Hoogstraten-city, dus ik kijk daar al nimeer van op
als k het gezien had, dan had ik u daar voor gelaten, want dat kan daar soms lang duren eer ge de baan op kunt he
kstond toch mijnen 3de pas; idd een lastige baan.
vandaag ook nog is de claxon bovengehaald in brecht (garage) er stak daar ene zijn hand op :p ene met grijs haar denk ik.
als t ne grote was met nen overall, was t de Raf, mijn baas. die heeft ook een zilvere Speedster.
als het een oudere mens was met een bril, was het zijn vader.
Bandenmaten die er onder lagen bij de eerste prodrive training van het forum was 225 voor en 255 achter ... Maar of het 17" of 18" durf ik niet meer met zekerheid te stellen. Net als dat ik de naam van de eigenaar helaas niet kan herinneren
aKra schreef:Vind die velgjes wat te vol, lijken bijna groter dan de auto zelf te zijn...
²
-------
vandaag reed ik richting stabroek (kwam uit richting antwerpen ring) en zag langs de andere kant vd autostrade een gele speedster (omstreeks 9u30)
SteV6 schreef:Bandenmaten die er onder lagen bij de eerste prodrive training van het forum was 225 voor en 255 achter ... Maar of het 17" of 18" durf ik niet meer met zekerheid te stellen. Net als dat ik de naam van de eigenaar helaas niet kan herinneren
Denk trouwens dat hij wat te donker is voor Petrol, zou miss ook Peacock kunnen zijn....zie onder!....Maar: ik kan er ook compleet naast zitten natuurlijk
Bijlagen
1315675841Nthumb315_01XNLL-verkleind.jpg (54.58 KiB) 1591 keer bekeken