Voorstelling! Geen Speedster

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Nasa
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2011 15:37

Voorstelling! Geen Speedster

Bericht door Nasa »

Hallo allen!

Ik ben Gillian, 21 jaar en woonachtig in België, bij Halle. En aangezien ik me wat wil verdiepen in Opel Speedsters heb ik me aangemeld hier op het forum. De Speedster heeft me, samen met Lotus altijd wel al aangesproken. Vooral hun sportieve looks in combinatie met de prestaties natuurlijk!
Momenteel rij ik een Alfa Romeo GTV 1.8 Twin Spark in grigio chiaro:

Afbeelding

Na mijn studies (binnen een jaar of 2-3) wil ik mijn auto upgraden naar iets met meer 'fun'gehalte en zonder dak (lees: speedster!) :P
Ik heb het cabriorijden ontdekt door een van mijn beste vrienden die met een Honda S2000 rijdt. Ook toffe bakken, maar de Speedster zegt me toch ook wel iets! Helaas ken ik niemand die er een heeft, dus ik weet niet hoe ze rijden. Dat hoop ik hier wat te ontdekken!

Ciao!
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Welkom hier.
Het is jammer dat je afgelopen zaterdag niet naar Kasterlee bent gekomen.
Daar had je er een flink aantal in het wild kunnen bekijken, en zelfs misschien wel mee rijden.
Succes met je zoektocht, en hou de herfstmeeting in de gaten zou ik zo zeggen.
Grt Speedokus.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Nasa
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2011 15:37

Bericht door Nasa »

speedokus schreef:Welkom hier.
Het is jammer dat je afgelopen zaterdag niet naar Kasterlee bent gekomen.
Daar had je er een flink aantal in het wild kunnen bekijken, en zelfs misschien wel mee rijden.
Succes met je zoektocht, en hou de herfstmeeting in de gaten zou ik zo zeggen.
Grt Speedokus.
Thnx, maar afgelopen zaterdag had sowieso niet gelukt i.v.m. herexamens ;) Herfstmeeting zal ik zeker in het oog houden, bedankt voor de tip! Ik kijk wel uit naar mijn eerste ritje in een opel speedster. Tot nu toe kan ik vergelijken met mijn alfa, honda S2000 EN een Ferrari 360 :P Ik ben benieuwd 8)
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

welkom!

is het halle bij zoersel of brussel?
Nasa
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2011 15:37

Bericht door Nasa »

Halle bij brussel ;) Ik wist zelfs niet dat er nog een andere Halle was :P Zijn er Speedsterrijders hier in de buurt? Ik heb er geloof ik maar 1 keer eentje gezien. En dat is al een jaar of 2 terug ... :?
Plaats reactie