hardtop europe blue imitatie (verkocht)

Verkoop van onderdelen (Velgen, Winterdak etc.).
Plaats reactie
martinb
Mega lid

hardtop europe blue imitatie (verkocht)

Bericht door martinb »

verkocht,

een imitatie hardtop voor een Speedster in de kleur europe blue.

vraagprijs 400 euro. Af te halen / maar natuurlijk ook eerst te passen, in Alphen aan den Rijn.

foto van de hardtop:
Afbeelding

martin
Laatst gewijzigd door martinb op 25 sep 2011 18:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door aKra »

Ga je een originele hardtop kopen? :)
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Best wel interesse voor in de winter aangezien de mijne ook europablauw is... heb je ook close ups?
Speedster 75
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

Akra, ik heb inderdaad een originele hardtop gekocht. Deze wordt gelijk meegespoten met de auto.

@oblivion Ik kan uiteraard geen foto's maken van het dak op de auto :-( maar wel van het dakje zelf. Zal ik zsm hier plaatsen.
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door vauxhall »

@oblivion sinds wanneer heb jij europablauw? is toch "stormblauw"?
the-duke
Mega lid

Bericht door the-duke »

Even off topic:

MartinB zei:
Akra, ik heb inderdaad een originele hardtop gekocht. Deze wordt gelijk meegespoten met de auto.
Heb je nog plannen om een topic te starten over het opnieuw tot leven brengen van je Speedster, zodat we het een beetje kunnen volgen ?

Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

the-duke schreef:Even off topic:

MartinB zei:
Heb je nog plannen om een topic te starten over het opnieuw tot leven brengen van je Speedster, zodat we het een beetje kunnen volgen ?

Gr,
The Duke
he Duke,
tsja, wat valt er te vertellen? Gelukkig alleen de voorclam en achterclam schade (geen crashbox, steunen wielophanging etc etc). De auto staat bij vd Kooi.
Ik hoop dat ik de auto voor kerst nog terug heb, maar dan in een ander kleurtje. Omdat ik verder heel tevreden over de auto was zal er ook weinig anders mee gebeuren. Jan stelde nog voor om bv extra openingen in de clam te maken voor koeling. Tot op heden daar nog nooit problemen mee gehad dus ik laat de clam liever origineel.
Martin
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

vauxhall schreef:@oblivion sinds wanneer heb jij europablauw? is toch "stormblauw"?
Die kleurcode wat ik je toen heb gegeven is europa blauw. Hij ziet identiek hetzelfde uit als die van Raoul wat ook europablauw is (met mijn eigen ogen mogen aanschouwen :))
Speedster 75
the-duke
Mega lid

Bericht door the-duke »

Nou Martin, succes dan maar en alvast welkom in de mooiste kleurgroep die bestaat :wink:

Gr,
The Duke
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

the-duke schreef:Nou Martin, succes dan maar en alvast welkom in de mooiste kleurgroep die bestaat :wink:

Gr,
The Duke
dank je, kreeg nu alleen te horen dat iedereen volgend jaar mee wil in de oranje boven auto :-( hup holland hup. Niet aan gedacht. Wat is jou ervaring daarmee.
the-duke
Mega lid

Bericht door the-duke »

Oranje trekt absoluut altijd de aandacht, is blijkbaar een kleur die mensen in het oog springt.
Zelf begin ik er in principe niet aan, de mensen die hebben meegereden sinds ik hem heb kan je op 2 handen tellen.

Ben er toch een beetje zuinig op :wink: en voor je het weet wordt er wat gesloopt, gewoon doordat mensen niet weten dat het "niet persé nodig is" de deur aan het raampje open te duwen of op de verkeerde plekken af te steunen bij het instappen..

Gr,
The Duke
Plaats reactie