Akra, ik heb inderdaad een originele hardtop gekocht. Deze wordt gelijk meegespoten met de auto.
Heb je nog plannen om een topic te starten over het opnieuw tot leven brengen van je Speedster, zodat we het een beetje kunnen volgen ?
Gr,
The Duke
he Duke,
tsja, wat valt er te vertellen? Gelukkig alleen de voorclam en achterclam schade (geen crashbox, steunen wielophanging etc etc). De auto staat bij vd Kooi.
Ik hoop dat ik de auto voor kerst nog terug heb, maar dan in een ander kleurtje. Omdat ik verder heel tevreden over de auto was zal er ook weinig anders mee gebeuren. Jan stelde nog voor om bv extra openingen in de clam te maken voor koeling. Tot op heden daar nog nooit problemen mee gehad dus ik laat de clam liever origineel.
Martin
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
vauxhall schreef:@oblivion sinds wanneer heb jij europablauw? is toch "stormblauw"?
Die kleurcode wat ik je toen heb gegeven is europa blauw. Hij ziet identiek hetzelfde uit als die van Raoul wat ook europablauw is (met mijn eigen ogen mogen aanschouwen )
the-duke schreef:Nou Martin, succes dan maar en alvast welkom in de mooiste kleurgroep die bestaat
Gr,
The Duke
dank je, kreeg nu alleen te horen dat iedereen volgend jaar mee wil in de oranje boven auto hup holland hup. Niet aan gedacht. Wat is jou ervaring daarmee.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Oranje trekt absoluut altijd de aandacht, is blijkbaar een kleur die mensen in het oog springt.
Zelf begin ik er in principe niet aan, de mensen die hebben meegereden sinds ik hem heb kan je op 2 handen tellen.
Ben er toch een beetje zuinig op en voor je het weet wordt er wat gesloopt, gewoon doordat mensen niet weten dat het "niet persé nodig is" de deur aan het raampje open te duwen of op de verkeerde plekken af te steunen bij het instappen..