Verschillen tussen speedster versus vx220

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
wiank
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2011 14:12
Locatie: beilen

Verschillen tussen speedster versus vx220

Bericht door wiank »

Hallo allemaal,

Kunnen jullie ook aangeven wat de verschillen zijn tussen de opel speedster en de vauxhall vx220?

Alvast bedankt.

Wiank
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Meestal zit bij de Vauxhall het stuur aan de rechterzijde. De VX220 heeft geen serienummerbadge wat de Opel weer wel heeft (waarom is mij een raadsel). De 'stok' om de motorklep/bagageklep open te houden zit ook aan de andere kant (rechts). Verder moet je er op letten of de Vauxhall Uk lampen of al Europese lampen heeft. Anders moet je deze voor de RDW vervangen en dat is prijzig. Zo schijnen bij de VX220 de koplampen naar de tegenliggers i.p.v. in de berm en zijn de achteruitrijlamp en het mistachterlicht ook verwisseld ten opzichte van de Speedster. De auto moet over Europese lampen beschikken als hij op Nederlands kenteken moet komen. Verder beschikt de Vauxhall over een V-vormige grill en de Opel over een horizontaal geplaatste balk.

Verder kan ik op geen andere verschillen komen. Misschien dat iemand me nog kan aanvullen? :P

Grtz.
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Stuurhuis andere kant.
Accu en hoofdremcylinder omgedraaid.
Wissermotor andersom
Stoelen anders
Passagiers voetensteun andere kant, en anders
Kleine voetensteun voor bestuurder in de middenconsole
Kabel achterklep rechts ipv links?
Andere badges achter en op de wielen

Een behoorlijke lijst in ieder geval.

Ik zou als ik jou was die rode van 11k ex bpm uit je hoofd zetten, en lekker wachten tot er een betaalbare fatsoenlijke voorbijkomt, omdat iemand er snel vanaf moet. :yes:

edit: lees net de verlaging naar 9.5k
Als de ombouw je niet deerd; zou ik zeggen goed na laten kijken op schade, en eens een proefritje maken. :thumbup:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Als ik voor een Vauxhall zou kiezen dan zou ik meteen voor de VXR220 gaan! Slechts 60 stuks van gemaakt en topprestaties!!

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vtsvxtbxi3v2
Speedster 2.2 #1123
Plaats reactie