Nieuwe geboorte....
Nieuwe geboorte....
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier (al moet ik eerlijk bekennen dat ik al veel gebruik heb gemaakt van de grote hoeveelheid info van het forum: allemaal bedankt hiervoor) en heb vandaag mijn eerste speedster aangeschaft. Kan wel zeggen na een zoektijd en bedenktijd van enkele jaren.
Kenmerken:
Zilvergrijs
27.350 km
2001
In nieuwstaat
Voor de zekerheid vandaag de auto nog laten nakijken door kooi in Lochem en de auto is inderdaad helemaal perfect. Morgen kan ik hem ophalen en dan kan de fun beginnen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Marcel
Ik heb nog heel veel vragen maar die komen In de aankomende tijd wel. Mochten jullie ondertussen meer willen weten van de nieuwe bestuurder kijk dan eens op www.waggeladventures.com
Ik ben nieuw hier (al moet ik eerlijk bekennen dat ik al veel gebruik heb gemaakt van de grote hoeveelheid info van het forum: allemaal bedankt hiervoor) en heb vandaag mijn eerste speedster aangeschaft. Kan wel zeggen na een zoektijd en bedenktijd van enkele jaren.
Kenmerken:
Zilvergrijs
27.350 km
2001
In nieuwstaat
Voor de zekerheid vandaag de auto nog laten nakijken door kooi in Lochem en de auto is inderdaad helemaal perfect. Morgen kan ik hem ophalen en dan kan de fun beginnen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Marcel
Ik heb nog heel veel vragen maar die komen In de aankomende tijd wel. Mochten jullie ondertussen meer willen weten van de nieuwe bestuurder kijk dan eens op www.waggeladventures.com
klopt
Helemaal goed,
gisteren van Almelo naar Lochem en terug via een omweg als proefrit gereden. Helemaal fantastisch
gisteren van Almelo naar Lochem en terug via een omweg als proefrit gereden. Helemaal fantastisch

Onderweg
Dank jullie allemaal voor het warm welkom. ben nu onderweg met de trein Om de speedster Ook echt oP te halen en dan via rondje achterhoek binnendoor naar de liemers en over de dijk terug naar Utrecht. hopen dat de zon blijft schijnen kan ik meteen met het dak er af....
Zijn er speedster uit Utrecht op het forum?
Marcel
Zijn er speedster uit Utrecht op het forum?
Marcel
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Veel plezier van je mooie auto!
Ik woon 20 KM van Utrecht af, dus er zijn zeker wel mensen in deze regio. Er is regelmatig een meeting in Soesterberg (de laatste zondag van de maand als ik me nu even niet vergis) rond 13.00 en daar is de opkomst altijd wel redelijk (volg even het topic in 'Evenementen').
Ik woon 20 KM van Utrecht af, dus er zijn zeker wel mensen in deze regio. Er is regelmatig een meeting in Soesterberg (de laatste zondag van de maand als ik me nu even niet vergis) rond 13.00 en daar is de opkomst altijd wel redelijk (volg even het topic in 'Evenementen').
- RaoulLauffer
- Actief lid
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
De kop is er af...
Hij staat in de garage en de eerste 200km is een feit. Wat een fantastische auto... De hele 200km met een grijns van oor tot oor gereden. Eerste half uurtje zelfs nog even met kapje eraf.
Heb inderdaad geluk gehad met de auto. De garage heeft er weinig voor terug gegeven bij de vorige eigenaar die nu een Opel gt rijdt en ze wilde de auto voor de winter de showroom weer uit hebben.
Ga inderdaad de evenementen even checken. Heb nog een hoop te leren van de speedster.
Marcel
Heb inderdaad geluk gehad met de auto. De garage heeft er weinig voor terug gegeven bij de vorige eigenaar die nu een Opel gt rijdt en ze wilde de auto voor de winter de showroom weer uit hebben.
Ga inderdaad de evenementen even checken. Heb nog een hoop te leren van de speedster.
Marcel
- 911Speedster
- Actief lid
Wat nog veel mooier is..... na bijna 800 km de grote grijns van mijn vriendin....
Hahaha. het is een wonder wat een mooi klein autootje met die grijns doet.
Hahaha. het is een wonder wat een mooi klein autootje met die grijns doet.
Waggel - Koeieblik - Speedster 2.2 #683
Traveling the world in a "slow pace"
www.waggeladventures.com
Traveling the world in a "slow pace"
www.waggeladventures.com