Toyo Proxes R888

Verkoop van onderdelen (Velgen, Winterdak etc.).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 feb 2009 18:24

Toyo Proxes R888

Bericht door Ruud »

Hoi, hoi, iemand interesse in een setje Toyo Proxes R888? Ze zijn gebruikt maar in prima staat. Er zit nog profiel op, ze hebben nooit een stoeprandje gevoeld en het circuit hebben ze (nog) niet gezien. Ik stel me voor dat een van jullie raceliefhebbers / trackdaywolven er een hoop plezier mee kan hebben. Voor mij blijken ze een beetje "te". Het zijn fabelachtige "plakkers" maar ik ben niet zo van de echte racerij. Op de normale weg blijft het een beetje uitkijken en daarom heb ik nu een ander normaler setje erop liggen. Dunlop SP Sportmaxx TT. Geen idee hoe dat rijdt maar wellicht heeft iemand van jullie daar ervaring mee? En anders ga ik het wel ontdekken. Anyway:

Voor: Toyo Proxes R888 215/45/R17
Achter: Toyo Proxes R888 225/45/R17

Zoals je weet, nieuw kosten ze ca. 250 euro/stuk maar als je belangstelling hebt hoor ik graag een redelijk bod.

Ciao
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

Niet om je topic te ondermijnen, maar als je een beetje je best doet kan je de banden nieuw verkrijgen in Engeland voor 175 euro.
Gebruikersavatar
Ruud
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 feb 2009 18:24

Bericht door Ruud »

Yip, zal best maar dat is de prijs die je hier in Nederland betaalt bij bijvoorbeeld Prins Techniek in Wassenaar. En zoals je kunt lezen, uiteraard verwacht ik ook geen "nieuwprijs". Als iemand interesse heeft is een acceptabel bod op een setje redelijke bijzondere banden, gebruikt maar in onberispelijke staat, fair toch?

Heb je trouwens interesse? Ik hoor het graag.
Ed
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 23 jul 2010 6:26
Locatie: zuid holland

Bericht door Ed »

Hallo,

Heb je het setje nog liggen en wat vindt je een fair prijs

gr Ed
Plaats reactie