hou a.u.b.op over foto,s ik raak in een staat dat ik mensen op straat hun der lui fototoestel van HUN BUIK RUK EN ER OP GAAT SPRINGEN!!!!!!!! even een pil. vrrbrr,grrrbrrr.linne150
Zo de achterunits zitten er weer in gespoten en dicht ze gaan nog wel een keer los omdat ik er eerst taaie sch-rubber tussen wil doen.Bij het los halen van de voorunits de oorzaak van het water in de lamp gevonden.Een rubberdop in het binnen spatscherm pleituh!! leuk een gat van 4cm inhet rond waar het water door,en tegen de unit aankomt.Voor de rest geef ik het advies haal die voorunits een los wat je toch moet als er lampen kapot zijn.En dan wat Mark eens geadviseerd heeft vleugelmoer erop.morgen gaan de ruitjes los zondag spuiten maandag monteren.En dan alleen het raamlijst en de wielen zwart,een paar nitrons en ze is klaar.Dan word alleen nog vernieuwd wat versleten is.zo,n maand of 20 mee zoet geweest.Misschien??????vr.gr.linne150
Oh ja Maik, heb jij een adres voor de goudvis.Bij mij voor de deur is te koud hij is warm water gewend.Hij heet maikie en jij bent z,n peetvader,dusuh stand verplicht zie je . Wilbert
linne150 schreef:Zo de achterunits zitten er weer in gespoten en dicht ze gaan nog wel een keer los omdat ik er eerst taaie sch-rubber tussen wil doen.Bij het los halen van de voorunits de oorzaak van het water in de lamp gevonden.Een rubberdop in het binnen spatscherm pleituh!! leuk een gat van 4cm inhet rond waar het water door,en tegen de unit aankomt.Voor de rest geef ik het advies haal die voorunits een los wat je toch moet als er lampen kapot zijn.En dan wat Mark eens geadviseerd heeft vleugelmoer erop.morgen gaan de ruitjes los zondag spuiten maandag monteren.En dan alleen het raamlijst en de wielen zwart,een paar nitrons en ze is klaar.Dan word alleen nog vernieuwd wat versleten is.zo,n maand of 20 mee zoet geweest.Misschien??????vr.gr.linne150
Kijk uit wat je zegt dat je klaar bent, je wordt er gelijk aan opgehangen hier
linne150 schreef:Oh ja Maik, heb jij een adres voor de goudvis.Bij mij voor de deur is te koud hij is warm water gewend.Hij heet maikie en jij bent z,n peetvader,dusuh stand verplicht zie je . Wilbert
Ik heb hier nog wel een plekje voor die goudvis, heeft de kat ook weer wat te doen als wij weg zijn