We worden gespot !
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2012174911
is dat niet de speedster van 1 van de forumleden (die onlangs te koop stond/staat)? Raamkozijn lijkt maar voor de helft gewrapped.
is dat niet de speedster van 1 van de forumleden (die onlangs te koop stond/staat)? Raamkozijn lijkt maar voor de helft gewrapped.
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Gij kunt ook nogal overdrijven; blokkeren? kstond verdekke voor den helft op den bermBlitz schreef:Sir_Bongiovi vanmiddag gespot toen hij Hoogstraten centrum blokkeerde met zijn firmawagen

Ja; int centrum moest ik bij bruurs; originals; hoela hoep en roeffen leveren :p; Kheb u nie gezien deze keer maar voor ne astra kijk ik dan ook nie om :p
Niet alleen te koop, dat is ook het forumlid wat geen forumlid meer is.Sir_Bongiovi schreef:http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2012174911
Het is sindsdien ook een stukje "rustiger" op het forum.
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
kwam ik tegen op 9lives forum
Polle32: Een opel speedster op de e17 richting kortrijk die mij voorbij kwam gevlogen aan 200 om dan enkele km verder op het middenvak te taffelen aan 110-120 (met een leeg rechtervak)...
Bestuurder was een jaar of 30 schat ik, met een lullige zonnebril...
-------
Iemand van hier? :p
Ik was het niet in elk geval :p
Polle32: Een opel speedster op de e17 richting kortrijk die mij voorbij kwam gevlogen aan 200 om dan enkele km verder op het middenvak te taffelen aan 110-120 (met een leeg rechtervak)...
Bestuurder was een jaar of 30 schat ik, met een lullige zonnebril...
-------
Iemand van hier? :p
Ik was het niet in elk geval :p
Zojuist een groene opel speedster gespot met hardtop in de parkeer garage van de high tech campus, eindhoven.
Kenteken 71 NG VV
iemand van hier ??
Wel erg bizarre garage hier.
Staat regelmatig een tesla, een lotus elise en dit maakt het speedster nummer 3 in de parkeer garage....
Dacht altijd dat die badkuipen best exclusief waren....
gr,
bas
Kenteken 71 NG VV
iemand van hier ??
Wel erg bizarre garage hier.
Staat regelmatig een tesla, een lotus elise en dit maakt het speedster nummer 3 in de parkeer garage....
Dacht altijd dat die badkuipen best exclusief waren....
gr,
bas