Cloggy Bobs 60th birthday party

Aanstaande evenementen.
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Bericht door metallic »

Herman schreef:Lood om oud ijzer.

Over uiterlijk en vorm van de koets valt niet te twisten, smaken verschillen. Zelf vind ik de Speedster iets mooier.
Onderhuids is natuurlijk de motor het grote verschil en wat toeters en bellen vormen de kleine verschillen.
Of de motor nu van Rover, Toyota of GM komt, je kiest zoveel mogelijk wat bij je past. NA, compressor of turbo. En daarna pas je de auto gewoon aan tot ie helemaal perfect is .... :D
ach beetje tegengas is wel eens op zijn plaats.moet de speedster wel een beetje verdedigen hé. :wink:
natuurlijk heeft een ieder zijn eigen keuze en smaak ..gelukkig maar.
heb persoonlijk niets tegen lotus hoor. wel tegen mensen die denken dat zij of hun auto meer zijn dan een ander.
herman die jou vind ik overigens wel mooi hoor.maar jij hebt tenminste ook geen kapsones. :lol:
Laatst gewijzigd door metallic op 07 jan 2012 8:23, 2 keer totaal gewijzigd.
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Re: hmmmm

Bericht door metallic »

twinair schreef:Hahahahahahahaha

Ik vind een golf mk 1 GTI het mooist.

Twinair
twinnie we hebben het wel over auto's hé. niet over de met miljoenen tegelijk geproduceerde arbeidsvervoersmiddelen. :lol: :lol: :lol:
ik kom zaterdag trouwens niet greetz
Laatst gewijzigd door metallic op 07 jan 2012 8:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Herman schreef:Lood om oud ijzer.

Over uiterlijk en vorm van de koets valt niet te twisten, smaken verschillen. Zelf vind ik de Speedster iets mooier.
Onderhuids is natuurlijk de motor het grote verschil en wat toeters en bellen vormen de kleine verschillen.
Of de motor nu van Rover, Toyota of GM komt, je kiest zoveel mogelijk wat bij je past. NA, compressor of turbo. En daarna pas je de auto gewoon aan tot ie helemaal perfect is .... :D
als je de speedster mooier vond waarom heb je hem dan een Lotus look gegeven?

Persoonlijk heb ik niks ondervonden van enig speedster afkeer op het ypres lotus day treffen een jaar of 2 terug (ben er wel niet lang geweest). achja vergelijk het met computers; een apple betaal je hoofdzakelijk voor de naam; maar daarom is een microsoft pc niet slechter.... . Al zijn er ook veel apple gebruikers met een afkeer tegen apple :p
Gebruikersavatar
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 08 jan 2006 20:08

Bericht door Super7 »

Ik wil in de middag toch even gaan kijken..

@BAS/VINO; hoe laat zijn ze daar?
Emiel
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 17 mar 2011 10:29
Locatie: Limburg/Amsterdam

Bericht door Emiel »

Smiley schreef:Iemand wel eens langs geweest bij die van sten 2 weekelijkse lotus clubdag?
Is dat ook alleen lotus badge, of kunnen we ons gezicht daar ook laten zien?
Ik met de Lotus, Misschien Rubern erbij, Jij en/of meerdere met de Opel ? Laat de monden maar open vallen dan 8)

In mijn ogen onzinnige discussie, bekrompen en kortzichtig. Beide rijden prima na aanpassingen. Standaard Lotus is saai, Speedster ook :lol:
Show and shine is for Barbie and Ken.......
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ben er een paar keer geweest een paar jaar geleden. Helemaal niks mee. Er zijn altijd een paar leuke mensen.
Plaats reactie