Oblivion schreef:
Een kerel stapte uit een BMW S-klasse en vroeg me of het een Opel is. Hij: "ja als auto liefhebber weet ik dat" . Ik voor hem te teasen: "en welk type heb jij?" Hij voor de grap "een replica" .
Een BMW S-klasse? Heb ik nog nooit gezien, heb je daar een foto van?
Euh lol haha Mercedes S klasse *FAIL*, al was zo'n hybride misschien wel mooi geweest :p.
- Gisteren bij een parking iemand die zegt "zo dat doe jij goed zeg"
- Bij de apotheker: "wat is dat voor een auto, die zie je bijna nooit. Is dat zoéén zoals die electrische?"
- En vandaag bij het tankstation: "die Opel zie je bijna nooit, een maat van me in Maastricht rijdt ook met éne" Ik: "een grijze?" Wie zou dat zijn? :p Toen was hij even bezig over hoe een handige Harry hij is. Ik geef hem niet ongelijk .
Oblivion schreef:En vandaag bij het tankstation: "die Opel zie je bijna nooit, een maat van me in Maastricht rijdt ook met éne" Ik: "een grijze?" Wie zou dat zijn? :p Toen was hij even bezig over hoe een handige Harry hij is. Ik geef hem niet ongelijk .
Wie was dat? Weet je dat toevallig of wat voor een auto reed hij?
Donderdag op de A-9 tussen 17:15 en 17:30 eentje met een byzondere kleur: Zwart aan de onderzijde overlopend naar zilver aan de bovenzijde.
Iemans van hier??
Ikzelf was undercover..
Dominique schreef:Donderdag op de A-9 tussen 17:15 en 17:30 eentje met een byzondere kleur: Zwart aan de onderzijde overlopend naar zilver aan de bovenzijde.
Iemans van hier??
Ikzelf was undercover..
ik vind er niks grappigs aan ! In de verkeerde topic ?
Dominique schreef:Donderdag op de A-9 tussen 17:15 en 17:30 eentje met een byzondere kleur: Zwart aan de onderzijde overlopend naar zilver aan de bovenzijde.
Iemans van hier??
Ikzelf was undercover..
ik vind er niks grappigs aan ! In de verkeerde topic ?
Vandaag door een vreemde: "vette auto, vind je het erg als ik wacht om te luisteren hoe je weg rijdt?"... Ik: "euh hij maakt niet veel geluid" (op luchtfilter na)
Oblivion schreef:Vandaag door een vreemde: "vette auto, vind je het erg als ik wacht om te luisteren hoe je weg rijdt?"... Ik: "euh hij maakt niet veel geluid" (op luchtfilter na)
Moest die gast vragen of je het erg vond dat hij zou wachten om te luisteren??
Moet nie gekker worden.
Misschen vraagt ie de volgende keer of je het erg vind als hij mag kijken?
Een collega vandaag: "die blauwe auto is van jou?
Heb je die zelf in elkaar gezet?" Ik: euh neen is een echt merk hoe kom je daarbij?" Hij: "ik weet niet, hij ziet zo futuristisch uit".
Oblivion schreef:Een collega vandaag: "die blauwe auto is van jou?
Heb je die zelf in elkaar gezet?" Ik: euh neen is een echt merk hoe kom je daarbij?" Hij: "ik weet niet, hij ziet zo futuristisch uit".
deze namiddag was ik aan het werk; ik moet gaan leveren bij Sooi; hoogstraten. Staat er daar een Opel Manta met 2personen in; kzet me ernaast: ga leveren en ga terug richting camion. Die man aan het stuur zag dat ik er dol op was en begon direct een gesprek :p Ze hadden hem blijkbaar nog maar pas in Nederland gekocht en de wagen was voor zn zoon die naast hem zat (die gast heeft zn rijbewijs nog niet)
Echt een machtige wagen; matzwart (vroeger rood); brullend zwaar geluid en achteraan in oranje letters Irmscher op. Twas ook een nieuwe motorkap met allerlei uitsparingen in. PRACHTIG