achterclam
achterclam
Hoi,
Een paar weken geleden heb ik een ongelukje gehad met mijn Speedster 2.2. Nu ben ik op zoek naar de volgende tweedehandse onderdelen (telkens met de officiële Opel onderdeelnummers):
- achterbouw 48 00 013 / 9197013 (desnoods met lichte schade)
- verluchtingsrooster boven uitlaat 48 00 000 / 9197000
- rechterachterlicht 48 00 586 / 9197586
- wielkuipschaal rechtsachter 48 00 276 / 9197276
Is er iemand die één of meerdere van deze onderdelen in aanbieding heeft?
Thanks!
Een paar weken geleden heb ik een ongelukje gehad met mijn Speedster 2.2. Nu ben ik op zoek naar de volgende tweedehandse onderdelen (telkens met de officiële Opel onderdeelnummers):
- achterbouw 48 00 013 / 9197013 (desnoods met lichte schade)
- verluchtingsrooster boven uitlaat 48 00 000 / 9197000
- rechterachterlicht 48 00 586 / 9197586
- wielkuipschaal rechtsachter 48 00 276 / 9197276
Is er iemand die één of meerdere van deze onderdelen in aanbieding heeft?
Thanks!
- Bijlagen
-
- de schade...
- P1090377b.jpg (135.94 KiB) 2937 keer bekeken
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Het rooster en de mudguard zijn nieuw goed te betalen.
(als je een andere clam ritselt, kan het rooster er al inzitten, want zit aan de binnenkant verlijmd)
Voor de lamp heb je in duitsland de meeste kans (geen engelse, want die lensen zijn anders)
De clam zelf wordt een leuke uitdaging.
(als je een andere clam ritselt, kan het rooster er al inzitten, want zit aan de binnenkant verlijmd)
Voor de lamp heb je in duitsland de meeste kans (geen engelse, want die lensen zijn anders)
De clam zelf wordt een leuke uitdaging.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
zoals smiley zegt, clam is ander verhaal:
Mijn speedster staat bij vd Kooi. achterclam beschadigd. De clams worden in frankrijk gemaakt. Echter, ze maken pas clams als er 25 in back order zijn. Zelf had ik het geluk dat ik aan het eind van de back order zat, of te wel, nog enkele clams en ze worden geproduceerd. In augustus de opdracht en nu in februari was de clam in Nederland! Een andere speedster bij vd Kooi heeft nog iets langer moeten wachten.
Ik hoop dat je een passend stuk kunt vinden of iemand die dit netjes kan maken. Scheelt je een hoop tijd en geld.
succes,
Mijn speedster staat bij vd Kooi. achterclam beschadigd. De clams worden in frankrijk gemaakt. Echter, ze maken pas clams als er 25 in back order zijn. Zelf had ik het geluk dat ik aan het eind van de back order zat, of te wel, nog enkele clams en ze worden geproduceerd. In augustus de opdracht en nu in februari was de clam in Nederland! Een andere speedster bij vd Kooi heeft nog iets langer moeten wachten.
Ik hoop dat je een passend stuk kunt vinden of iemand die dit netjes kan maken. Scheelt je een hoop tijd en geld.
succes,
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer: