Verschillende speedster onderdelen
Verschillende speedster onderdelen
Heren,
Mijn speedster is verkocht en heb nog verschillende onderdelen liggen voor de liefhebbers.
Stuur me maar een PB met een bod als je interesse hebt.
-EGR klep
-Luchtfilterhuis
-Orginele diffuser
-Orginele 2.2 balk met opel logo. ( deze is wel wat beschadigd )
-AP racing RECHTER remklauw
-orginele wisserboom
Gr,
Bas
Mijn speedster is verkocht en heb nog verschillende onderdelen liggen voor de liefhebbers.
Stuur me maar een PB met een bod als je interesse hebt.
-EGR klep
-Luchtfilterhuis
-Orginele diffuser
-Orginele 2.2 balk met opel logo. ( deze is wel wat beschadigd )
-AP racing RECHTER remklauw
-orginele wisserboom
Gr,
Bas
- Bijlagen
-
- DSC00013.JPG (89.65 KiB) 3358 keer bekeken
-
- DSC00014.JPG (92.93 KiB) 3359 keer bekeken
-
- DSC00016.JPG (96.86 KiB) 3352 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Vino op 17 okt 2012 10:05, 4 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds te koop :
-goedwerkende EGR klep
-Orineel Luchtfilterhuis
-Orginele diffuser
-Orginele 2.2 balk met opel logo. ( deze is wel wat beschadigd )
-AP racing RECHTER remklauw
-orginele wisserboom
-Orginele eibach veren
Dit mag samen weg voor 125,- euro
-goedwerkende EGR klep
-Orineel Luchtfilterhuis
-Orginele diffuser
-Orginele 2.2 balk met opel logo. ( deze is wel wat beschadigd )
-AP racing RECHTER remklauw
-orginele wisserboom
-Orginele eibach veren
Dit mag samen weg voor 125,- euro
- Bijlagen
-
- filterhuis,balk en veren.jpg (64.73 KiB) 2882 keer bekeken
-
- wisserboom, remklauw & EGR.jpg (49.17 KiB) 2888 keer bekeken
-
- eibach veren.jpg (85.73 KiB) 2882 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Vino op 13 jan 2013 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- robertsabee
- Actief lid
- Berichten: 440
- Lid geworden op: 07 feb 2009 16:02
- Locatie: Noord-Holland
Hi Robert,
Waarom denk je dat de veren op de GAZ'jes niet goed passen op de Speedster? Sterkte is 400 / 475...goed genoeg voor dagelijks gebruik.
Heeft het te maken met het feit dat je de vernieuwde versie hebt van de Gold Pro's en dempers tegen bump stop komen bij verlaging van auto?
In dat geval zit er niets anders op dan ze retour te zenden naar GAZ en ruilen tegen oude versie Gold Pro. Die kun je lager afstellen met 'genoeg' demper bereik zonder dat ze bij elk oneffenheidje in wegdek tegen bump stop komen.
Ik heb overigens op de vernieuwde versie ook andere veren gemonteerd om te kijken of dat hielp...maar helaas...dat maakte niets uit.
Grtz, Peter
Waarom denk je dat de veren op de GAZ'jes niet goed passen op de Speedster? Sterkte is 400 / 475...goed genoeg voor dagelijks gebruik.
Heeft het te maken met het feit dat je de vernieuwde versie hebt van de Gold Pro's en dempers tegen bump stop komen bij verlaging van auto?
In dat geval zit er niets anders op dan ze retour te zenden naar GAZ en ruilen tegen oude versie Gold Pro. Die kun je lager afstellen met 'genoeg' demper bereik zonder dat ze bij elk oneffenheidje in wegdek tegen bump stop komen.
Ik heb overigens op de vernieuwde versie ook andere veren gemonteerd om te kijken of dat hielp...maar helaas...dat maakte niets uit.
Grtz, Peter
# 0982
- robertsabee
- Actief lid
- Berichten: 440
- Lid geworden op: 07 feb 2009 16:02
- Locatie: Noord-Holland
thanx, dat past. En de lengte?
ff off topic verder op de vraag van Peter: Ik heb van GAZ opnieuw series II achterdempers toegestuurd gekregen die korter zijn (moet het nog nameten). Alleen ik hoef niet zoals jij perse de auto lager te hebben, liever niet zelfs. Ik heb de dempers zowel erg laag, in het midden en erg hoog geprobeerd en telkens knal ik tegen iets aan. Ik heb het idee dat de veerweg gewoon onvoldoende is voor de speedster, en mijns inziens komt dat omdat de veren te kort en/of te slap zijn. De veren van de series I hebben meer windingen en zijn langer. In ruststand is de ruimte tussen de windingen heel klein, dus elke oneffenheid zorgt voor het volledig indrukken van die veer. DENK IK, maar als iemand er anders over denkt zeg het maar.
ff off topic verder op de vraag van Peter: Ik heb van GAZ opnieuw series II achterdempers toegestuurd gekregen die korter zijn (moet het nog nameten). Alleen ik hoef niet zoals jij perse de auto lager te hebben, liever niet zelfs. Ik heb de dempers zowel erg laag, in het midden en erg hoog geprobeerd en telkens knal ik tegen iets aan. Ik heb het idee dat de veerweg gewoon onvoldoende is voor de speedster, en mijns inziens komt dat omdat de veren te kort en/of te slap zijn. De veren van de series I hebben meer windingen en zijn langer. In ruststand is de ruimte tussen de windingen heel klein, dus elke oneffenheid zorgt voor het volledig indrukken van die veer. DENK IK, maar als iemand er anders over denkt zeg het maar.
Ok Robert...ben dan benieuwd of langere veren je probleem verhelpt. Op zich wel vreemd dat GAZ met de tweede versie van de Gold Pro een setje heeft ontwikkeld wat tot de nodige problemen leidt
Als je op normale rij hoogte de wagen afstelt zou je toch geen problemen met de bump stop verwachten? Heb je de vrije zuigerlengte van je demper wel eens gecheckt als de auto gewoon op de wielen staat?
Als je op normale rij hoogte de wagen afstelt zou je toch geen problemen met de bump stop verwachten? Heb je de vrije zuigerlengte van je demper wel eens gecheckt als de auto gewoon op de wielen staat?
# 0982
- robertsabee
- Actief lid
- Berichten: 440
- Lid geworden op: 07 feb 2009 16:02
- Locatie: Noord-Holland