ben van plan om een miltek uitlaat aan te schaffen voor een beetje meer vermogen en beter geluid en om mee door de keuring te geraken
Nu het volgende
het miltek systeem voor een 2.2 NA is maar een 2" buissysteem
en dat staat me niet zo aan ivm uitlaat gas stroomsnelheid
maar nu heb ik begrepen hier op het forum dat de originele demper van de turbo zo op de 2.2 NA kan gezet worden (en die is een 2.225 ")
kan je dan ook vb
de miltek downpipe met sportkat 200cel (2") combineren met de
miltek einddemper van de turbo (2.5 ")
nog een vraag
kan je dan de tussen pipe van de turbo nemen omdat die ook 2.5 " is
of moetje de tussen pipe van de 2.2 NA nemen
-----------------------------------------------------------------------------------
Part Number Description Tailpipe Retail Price voor de 2.2 NA
MSVX2201 Hi-Flow Cat and Downpipe 669,66 €
MSVX2202 Connecting Pipe 55,94 €
MSVX2203 Rear Silencer Twin 76.2mm Special 601,79 €
System Number: SSXVX2201
Pipe Diameter: 2.00-inch (50.80mm)
Weight Saving: -2.90 kilos
_____________________________________________________________
Part Number Description Tailpipe Price voor de 2.0 turbo
MSVX2204 Turbo 284,41 €
MSVX2205 Hi-Flow Cat Assembly 643,66 €
MSVX2206 Connecting Pipe 56,89 €
MSVX2207 Rear Silencer Twin 76.2mm Special 507,28 €
System Number: SSXVX2202
Pipe Diameter: 2.50-inch (63.50mm)
graag even duidelijkheid
Dbilas katalysator is 2.5 inch en ook een HJS item en goedkoper dacht ik.
Deze in combinatie met de Dbilas eind demper met E keuring.
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=D ... MRDWBTkdGQ
Grtz
(en mss nog het spruitstuk erbij )
Deze in combinatie met de Dbilas eind demper met E keuring.
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=D ... MRDWBTkdGQ
Grtz
(en mss nog het spruitstuk erbij )
captain slow
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1134
- Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
- Locatie: Noord-Brabant Oost
Ik heb een tijd met Miltek downpipe, 200 cells cat en bocht gereden icm een standaard Opel Speedster Turbo demper. => minder tegendruk als met de Miltek NA einddemper en ipv straaljager geluid, klonk ie stiller (minder hoge en iets meer lagere frequenties) en meer als een gewone zuigermotor.Piet schreef:Volgens mij had Maarten dat. Stuur hem anders een PB.kan je dan ook vb
de miltek downpipe met sportkat 200cel (2") combineren met de
miltek einddemper van de turbo (2.5 ")
Milltek is misschien niet zo goed maar ze klinken wel goed en zijn niet luid.