grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Algemene zaken omtrent onze auto.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

:jump:
captain slow
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Vandaag in het bedrijf training gehad met allerlei agents die ik niet ken.
De trainer begon op het 1 of andere moment: "kennen we allemaal Sander zijn auto? Iedereen moet die wel kennen? Die blauwe, een Lotus is het zeker?"
Uiteindelijk werd ik buiten door onbekende aangesproken: "die blauwe is dus van jou". Ik: "ja ken je hem?". Hij: "ja het is de enige leuke auto van heel de parking" (terwijl onze parking 500 plekken kent, wat een eer voor ons Speedster rijders.)

Helaas heb ik dan die aanrijding naar boven moeten halen, gelukkig konden ze het niet zien van ver.
Een andere bekende collega wist na 4 jaar nog steeds niet dat die van mij was en kwam daar nu pas achter toen ik van mijn auto liep. "zo die kleine is dus van jou" :p.

En vandaag begon plots 1 van de leidinggevende van de firma te vragen of ik er veel mee rijdt en uit welk jaartal hij is... waarom moet nu net iedereen over de speedster beginnen nu hij schade heeft, grrrr :( Alsof ik nog niet voldoende met mijn gedachten erbij zit.
Speedster 75
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Dan ga je gewoon naar de fitness, pakt wat roids , ga terug en dwing respect af :thumbup:
grtz
(vooral niet met je laten sollen :D )
captain slow
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

smart mee...

Bericht door twinair »

FF op vacantie, plastic auto mee........

Afbeelding

Afbeelding

Hey kamper, Smart mee naar Frankrijk?

Ja!



T
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

mooi zicht 8)
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

Wat een rare sleurhut heb jij
30/08/14 meet and greet.
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

rare sleurhut

Bericht door twinair »

Tja,T is een 508D 35DG, 1978.
Beetje retro, maar geen belasting, en 100 Eu verzekering p/j........ dan mag ie van mij raar zijn, hahahahahahaha.

Brengt me overal!


grtzzz
Twinair
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

leuke combinatie.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

gertje schreef:Wat een rare sleurhut heb jij
Ik vind het wel een vet zicht; lijkt zo Amerikaans :p
Enkel die bruine kleur valt wat tegen :o

staat ie te koop misschien? Dit is toch de jouwe...? http://www.youtube.com/watch?v=NMimO0rwnEM
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

kleur

Bericht door twinair »

Tja, retro....

Was toendertijd de kleur der kleuren........ :wink:
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

Bericht door twinair »

Ja, Sir...... Is te koop, met aanhanger en Speedster, of alleen de camper.

Grtzzzzzzzzzzzzz
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

Lol@kamper en Smart opmerking :D
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

De speedster staat altijd achter het café, natuurlijk heb ik al veel mensen er rond zien lopen, rare houding aannemen om te kijken welke auto het is.

Maar vandaag kwam er een geboren speedfreakje kijken, hij was een 6 à 7 jaar. Liep rond de auto, de vader had zijn eigen al voorbereid op de vraag. Papa ... Voor het kind kon uitspreken zei de vader al ik weet niet welke auto dat is. Waarop het kind kwaad zei da:"moet ik niet weten papa! Hoe hard rijd deze auto"
Jong geleerd is oud gedaan zeker
:P
30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Vorige week op autokeuring was bestuurder achter me geïnteresseerd in de speedster en gaf zijn persoonlijke gegevens...

Vanmiddag kwamen 2 jong gasten van +-15 jaar naar me toe: "is dat een Opel meneer?" "Heeft die de kofferbak niet vanvoor zoals andere sportauto`s?"

Vanavond op het werk in Maastricht stond de janitor met vuilzakken bij me in de lift vraagt hij plots: "die Lotus is van jou he?" ... ik suf van het werken maar ja geantwoord. Hij: " dat is echt een gave auto maar lijkt me niet zo comfortabel om mee naar Antwerpen te rijden?" Ik: ' dat valt heel goed mee, het enige hinderlijke is dat ik in iedereen zijn gat zit te kijken bij drukte"
Speedster 75
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

Vandaag naar de keuring geweest. Vorig jaar de diffuser gekocht via groepsbuy. Geen problemen met de keuring hebben ze nog niet naar gekeken. 911speedsters een week of 2 voor mij naar de keuring dit jaar hij moest tunningkeuring betalen voor deze diffuser.
Dus ik vandaag naar de keuring :oops: De eerste man die de uitlaatgassen controleert: " is deze auto helemaal zo getuned " ik: nee die is helemaal origineel. Hij pakte naar de diffuser en dit zei hij? Ik: de auto is helemaal origineel.
Hij: ma die achter lichten da is toch tunning. Nee die zijn orgineel na een discuttie over de achterlichten geloofde hij dat het orginele zijn. Over de diffuser wat wel tunnning is geen woord meer gerept.
Moest ik de motor kap openen voor het chassisnr. Ik de chassis nr sta achter het voorwiel. Mij niet geloven ik moeste de motor kap openen dus ik doe de motorkap open. Hij kwaad aan de voorkant van de auto doe die motorkap nu eens open. Dus bijde motorkappen moeten openen.
Bij de remtest eerst de persoon instap lessen moeten geven. Had zijn eigen bezeerd bij instappen en was kwaad ik haat zo een auto. Kreeg hem niet gestart, ik op het knopje start duwen. Hij stapte uit en ik moest het zelf allemaal maar doen.
De volgende krikt hem normaal naar omhoog voor wa raar testen te doen. Eerst het briefje met de krikpunten afgegeven. Was precies weer te veel niet vriendelijk. Dan maar niet omhoog krikken bandenprofiel nagekeken was nog maar juist. Dan weer de tunningvraag de ophanging is die orgineel. Ik ja helemaal orgineel.( buiten de eibach pro kit dan maar dit zeggen we lekker niet)
Resultaat lichten niet goed afgesteld geen wettelijke nr plaat ophangingtest was niet goed.
Ik stillentjes naar de kassa voor het verdict afgekeurd.

Toch niet goedgekeurd
Was weer een maandag zeker
30/08/14 meet and greet.
Plaats reactie