Rollenbank

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Perfect voorbeeld die auto van hem wat het potentieel van de 2.2 is. Als ik me goed herinner heeft ie andere injectie en een goede 4-2-1 uitlaat. 180pk ofzo? Maarja.. Met deze uitlaat geen kofferbak meer..

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

markv schreef:Perfect voorbeeld die auto van hem wat het potentieel van de 2.2 is. Als ik me goed herinner heeft ie andere injectie en een goede 4-2-1 uitlaat. 180pk ofzo? Maarja.. Met deze uitlaat geen kofferbak meer..

Mark
Volgens mij schreef hij laast dat er ongeveer 200pk aan de wielen was gemeten. Maar ik ben blij dat ik z'n rekeningen niet hoef te betalen. Die zullen aardig hoog zijn :roll:

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

SteV6 schreef:
markv schreef:Perfect voorbeeld die auto van hem wat het potentieel van de 2.2 is. Als ik me goed herinner heeft ie andere injectie en een goede 4-2-1 uitlaat. 180pk ofzo? Maarja.. Met deze uitlaat geen kofferbak meer..

Mark
Volgens mij schreef hij laast dat er ongeveer 200pk aan de wielen was gemeten. Maar ik ben blij dat ik z'n rekeningen niet hoef te betalen. Die zullen aardig hoog zijn :roll:
Ja, klopt. Al z'n metingen zijn aan de wielen, zoals het hoort.
En rekening. Tja.. Ik denk dat het best wel mee valt eigenlijk. Nadeel met die uitlaat is wel dat je je kofferbak kwijt bent en daar iets moet rommelen. Maar ik denk dat de injectie zelf en de uitlaat niet echt heel erg duur hoeven te zijn. Gaan natuurlijk wel uren zitten in het maken van de mapping enzo. Maar als je een goede tuner hebt moet dat denk ik ook wel meevallen.

Maar belangrijkste is dat je toch ziet dat die 2.2 best wel potentieel heeft en dat ie in standaard vorm echt onwijs geknepen is. Moet ook wel, heb hiervoor naar een SW20 MR2 gekeken. Die haalde al 175PK uit een 2 liter. Dusja, je zou verwachten dat deze 2.2 minstens hetzelfde zou moeten kunnen halen en eigenlijk nog wel iets meer..

Mark
C30-94@0.55bar
Plaats reactie