Ik zit met een klein dilemma....
Donderdag ga ik een driftcursus volgen met de VX220, eerst lang getwijfeld om gewoon de MX5 te nemen omdat die geschikter is, maar waarschijnlijk/hopelijk leer ik meer bij als ik de VX neem.
Wat is het dilemma dan? Wel, eigenlijk zou ik de auto liefst nog laten uitlijnen (in m'n onderhoudshistoriek steekt totaal niets van uitlijning, al een paar keer onderstuur gehad met m'n standaardvelgen,...).
Ik heb vandaag een bandenboer vlakbij m'n werk gevonden die morgen tijd heeft... Ideaal dus!
Maar omdat ik morgen ook moet werken zou ik de auto daar gewoon moeten achterlaten en kan ik er niet bij blijven. Die bandenboer heeft geen ervaring met Speedsters/VX220's, de kerel die ik aansprak keek een beetje twijfelend toen ik antwoordde op de vraag "En, welke auto is het?"
Ben ik mij aan het aanstellen, of zijn er nog mensen die hun wagen liever niet zouden achterlaten? Shoot!
Uitlijning: dilemma
-
- Lid
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 08 jun 2012 18:15
Nja, daar stopt het dus al.hitman schreef:erbij blijven en zeker helpen
Geen mogelijkheid om morgen daar te blijven (waarom doe ik ook alles op het laatste moment? )
Ik ben goed bruikbaar als lomp gewicht, dus ik heb er maar 3 meer nodigen zes zakken zand van 25 kg meenemen
Dat wist ik wel al...achterste onderste plaat moet eraf
...maar dit nog niet. Nog dingen waar ik op moet letten?na het regelen maken dat de achterste staven losjes kunnen bewegen
even testen met sleutel erop en heen en weer wrikken
Limburgers: Wie valt aan te raden om een Speedster/VX uit te lijnen? Redwater Belgium is redelijk dichtbij dus dat lijkt me een goede optie?
-
- Lid
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 08 jun 2012 18:15