Taxatie speedster!!??

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Ik heb het officiële taxatie rapport aan de verzekering gegeven en heb gezegd wat de dagwaarde van de Speedster is en hem wil verzekeren voor dat bedrag. Als ik totaal los rijd dat geld wil innen. Nu krijg ik mijn nieuwe polis en is de catalogusprijs verandert van €40000 naar €20000 en betaal nu €18 verzekeringsgeld minder in de maand. Is dat bij jullie ook of hebben ze een fout gemaakt? Ik hoorde dat iedereen juist meer moest gaan betalen.
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Ik betaal nu €28,39 voor wettelijke aansprakelijkheid en casco compleet en dan krijg ik nog 12% pakketkorting over dit bedrag. :D
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Was die 40k voor een NA in 2009 getaxeerd?. Wow.

Ik ben ongeveer hetzelfde gebleven qua maandbedrag en taxatie, die ook dit jaar was.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Smiley schreef:Was die 40k voor een NA in 2009 getaxeerd?. Wow.

Ik ben ongeveer hetzelfde gebleven qua maandbedrag en taxatie, die ook dit jaar was.
Nee, die 40k was de nieuw waarde in 2001 en daar betaal je je premie naar en niet naar de dagwaarde nu. Nu betaal ik naar de dagwaarde 20k, dus goedkoper. Zo verdien je taxatie dik terug. TIP :idea:
Plaats reactie