lotus elise s Splinternieuw (nog in het fabriek)

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

tibby schreef:Ik denk toch dat ik bij de Elise ga eindigen.
Ja, erg vervelend allemaal, zo'n puntgave elise te moeten rijden.
En dan ook nog laten tunen tot 300 midden in de winter terwijl je dan toch het lekkerste kunt scheuren op die natte wegen.
Zit je komend voorjaar toch maar mooi met een vervelend snelle elise, opgeleverd in je favoriete kleur.

Sterkte dre, in deze zware dagen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Het probleem met de Elise/garage.....
-betelbon opgemaakt (januari) en het gevoel gekregen van verhiest dat ik de auto niet kon betalen. Ik zag er wel wat landloperig uit 8)
-mijn 1ste testrit (januari) was ik niet echt overtuigd. Maargoed, het was dan de non intercooled elise zonder vorm van tuningpotentie.
bon afgezegd.
-terug gegaan (april/verjaardag) en bon opgemaakt. gewoon 2 papieren zonder de echte prijs te weten. De wagen wel, maar de filter,uitlaat,tuning,striping,.... niet. Datum ging medegedeeld worden.
-Daarna niets meer van gehoord, wachten,wachten,wachten.....
-Zelf initiatief beginnen te pakken en kreeg een week van levering door.
-wagen werd geleverd......http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5359

zeeeeer leuk verhaaltje.
-de rit met de 'nieuwe' elise viel ook weer serieus tegen; zeer stroefe bak,koppelingspedaal dat volledig moest ingedrukt worden.
- na dit 'voorval' zeer slechte communicatie gehad i.v.m. de nieuwe elise.
-mij constant iets laten weten en mij vergeten i.p.
-dit maakt mij allemaal niet uit........
Maar als men mij iets beloofd zonder fout nadrukkelijk gezegd en mij dan niets laat weten, awel dan voel ik mij tegen mijn schenen gestampt.
Zeker als : de speedster is verkocht en de elise volledig betaald. Dus zij hebben alles van me en ik niks....
Mijn vriendin heeft dit allemaal opgelost 8)
Ik heb ZEKER ook goede dingen van Verhiest... korting op de Elise,taxi gespeeld,gratis overnachting...

Ik heb op het moment een haat/liefde verhouding. Ik wil er vanaf.....maar ook weer niet.

Ik weet echt niet wat ik van Lotus in het algemeen moet denken.

Zal wel zien hoe het uitdraait zeker.

Grtz
captain slow
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Vaak als er 1 ding mis gaat volgt er veel.
Maar de Elise zal het wellicht weer doen vergeten. Misschien kijk je er over een paar maanden weer heel anders tegen aan.
Ik ben i.i.g. heel blij met mijn Elise en ik heb maar de helft van de pk's die jij wil.
Ik was vrijdag bij Lotus Antwerpen en heb even staan kwijlen bij de nieuwe S die daar stond...
Lotus Elise S2
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Mag slotje op. Ga hem houden. Geen belangstelling ervoor.
grtz
captain slow
Gesloten