Recalcitrant alarmsysteem

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
erik
Lid

Recalcitrant alarmsysteem

Bericht door erik »

Hallo allemaal,

Ik heb iets geks met het alarm: het is mij al een paar keer gebeurd dat na een paar honderd meter rijden zomaar het alarm gaat gillen. Je kunt hem dan wel gewoon weer uitzetten met het knopje aan de sleutelhanger maar het lijkt me niet helemaal "de bedoeling"...

Zijn er meer mensen met dit euvel of weet iemand wat hier aan te doen is?

Groeten,
Erik
jans
Giga lid Carbon

Re: Recalcitrant alarmsysteem

Bericht door jans »

erik schreef:Hallo allemaal,

Ik heb iets geks met het alarm: het is mij al een paar keer gebeurd dat na een paar honderd meter rijden zomaar het alarm gaat gillen. Je kunt hem dan wel gewoon weer uitzetten met het knopje aan de sleutelhanger maar het lijkt me niet helemaal "de bedoeling"...

Zijn er meer mensen met dit euvel of weet iemand wat hier aan te doen is?

Groeten,
Erik

Hi Erik

Je woont toch niet bij Marcel in de buurt hé :idea:
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hahaha Jan ;)

Erik, ik heb dat ooit één keer gehad met mijn vorige speedster.......maar toen was het volgens mij mijn eigen fout :!: ik ha dhem volgens mij weer per ongeluk op alarm gezet.

Wat Jans dus bedoeld is dat ik last heb activeren van de sirene, door een draadlose deurbel of een alarm van een andere auto......is toch iets anders denk ik.
erik
Lid

Bericht door erik »

hmmmm Groningen is ook niet echt vlakbij Zuid-Holland :D

Kan natuurlijk aan omgevingstraling liggen... Maar dan zou het veel vaker moeten optreden lijkt me.
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

Ik heb hetzelfde meegemaakt met het orginele alarm. Het ging af als het niet moest en ging niet af als het wel moest. Omdat ze bij de verzekering ook al moeilijk deden heb ik er een ander alarm in laten zetten.
En dat alarm werkt perfect.
Plaats reactie