Draadboom heeft wat modificaties nodig omdat de ECU naar de andere kant verhuist. Bij mij zelfs nog wat verder de hoek in dan bij de meeste andere conversies begreep ik. Dit omdat bij mij het koelcircuit van de chargecooling wat anders gaat lopen.
Deze beugel die normaal het standaard luchtfilter ondersteund hebben we in ieder geval niet meer nodig en zit ook wat in de weg voor al het slangen- en kabelwerk:

Even een stukje isolatie weggehaald op de nieuwe plek van de de ECU (zit standaard op het inlaatspruitstuk gemonteerd, aan de rechterkant van de motorruimte dus):

Woohoo!


Hier de ECU op z'n nieuwe plek:

Dan klooien met de kabelboom, eerst maar eens even wat injectorstekkertjes nummeren:

Hier horen ze:

Één helft van de kabelboom afdekkapje verwijderd:

Wat verder ontmanteld:

Schaar erin!

En na wat knip- en plakwerk ziet het er zo uit:

Dus dat wordt veel solderen en puzzelen met draadloop de komende uurtjes.
Ook alvast wat kachelslang gehaald voor het aansluiten van de chargecooler:

Weer 3kg erbij! Hel ende verdoemenis!!
Hopelijk snel weer een update...