Ik krijg er compleet de kriebels van
Ik heb nog nooit iemand zo lomp met een Speedster om zien gaan (optrekken aan raamlijst, iemand uit de auto helpen door met voet af te zetten om dorpel, smijten met deuren, aan glas van de deuren dichtgooien, deur verder proberen open te doen als hij kan, staan in de stoelen etc. etc.). Als iemand zo in mijn auto stapte moest iemand wel even de dichtstbijzijnde AED op gaan halen denk ik om weer even mijn hart weer op gang te maken.
Ik kan je reactie begrijpen, al deert het me niet zoveel omdat de aard van het programma humoristisch is.
Is 1 en al opgezet spel als parodie op reality shows zoals de pfaffs. Ik vond het nog wel grappig. En ja de zilveren is de mooiste in dit filmpje .
Klopt; is gewoon onderdeel van de show. Sommige reacties waren wel herkenbaar :p
Kvroeg zo eens de weg aan een knap meisje in Gent (ze was wat in de wind :p) en die zo direct: wow cool precies den batmobiel. Ook die reactie van: rijd da op appelsienen? vond ik wel een goei
Sir_Bongiovi schreef:Klopt; is gewoon onderdeel van de show. Sommige reacties waren wel herkenbaar :p
Kvroeg zo eens de weg aan een knap meisje in Gent (ze was wat in de wind :p) en die zo direct: wow cool precies den batmobiel. Ook die reactie van: rijd da op appelsienen? vond ik wel een goei
Haha en den stoefer: "die auto is van mij" ... meisje: "jaja ik had hem al gezien"
en negatieve commentaar zoals: "dat is zowat de lelijkste auto die ik ooit heb gezien, kun je hem nog ruilen?"