Grote kuis

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Grote kuis

Bericht door Pipo »

Hier ben ik druk bezig met wat ik het liefst doe; poetsen aan mijn Speedster 8) Heb zojuist het interieur er terug ingezet, met uitzondering van het stuur omdat ik de kunststof-omkappingen erachter nieuw besteld heb. (248,-€ kosten die dingen :roll: En dat voor wat plastiek!) Voordeel van deze grondige poetsbeurt is dat ik de handleiding van de radio onder de passagierszetel teruggevonden heb :) Ook zijn de zijramen afgesteld tegen de rubbers van de hardtop.

Ondertussen is mijn nieuwe Europese certificaat van conformiteit in mijn bezit (95,-€ :? ), en kan ik eindelijk naar de technische controle om hem daarna in te schrijven bij de B.I.V. Ik ga dus vanavond maar eens de originele wielen er op schroeven, zodat de controle geen opmerkingen heeft.
Volgende werken: uitlaatlijn aanpassen, en de onderkant ontdoen van vuil en aanslag. Langzaam maar zeker komt hij klaar voor het Lotus-evenement in mei :D
Wat het sperdif bestreft, neig ik er toe dit uit te stellen tot volgende winter.
Bijlagen
Grote Kuis.JPG
Grote Kuis.JPG (106.44 KiB) 1761 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Hopelijk vind ik ook zo'n leuk exemplaartje als de jouwe 8)

grtz
captain slow
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

grote kuis.

Bericht door Pipo »

Dat komt wel Tibby. Gewoon blijven zoeken. Jouw Speedster wacht daar ergens op jou :wink:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Bericht door jaydee »

Ik heb een soortgelijke 'kuis' uitgevoerd toen ik net jouw eerste Speedster had, Pipo. Daarbij nog iets van 60 cent onder de stoelen gevonden :) En een sleuteltje van een of ander slotje. En half België aan zand en stof :lol:
Jägertee
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

grote kuis

Bericht door Pipo »

Wat jij onder de stoel vond was zeker niet van mij afkomstig :wink: Tot de laatste dag was hij even spotless onder als boven de zetels 8) Maar ik kan aannemen dat de opslag na zijn ongeval niet altijd even stofvrij was :oops:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Kasper
Actief lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jun 2011 18:46
Locatie: Midden NL

Bericht door Kasper »

Ik had m'n stoelen er ook uit gehaald voor een goede schoonmaak. Ik vond €1,-, een parkeerticket, en een nederlandse pretsigaret :D
# 0695
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

grote kuis

Bericht door Pipo »

Het leukste dat ik ooit vond was bij de restauratie van een Dodge van 1949. Daar vond ik een leesboek en een LP met rockmusic onder de zetel. :)
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Bericht door aKra »

Een paar maanden geleden ook de stoelen verwijderd en weer teruggeplaatst... Ik vond toen mijn missende mobiele telefoon waar ik 2 dagen naar op zoek was :lol: :D .
Plaats reactie