Mooie update !
Alleen jammer van je koppeling, heb je niet verdiend na zoveel werk. Aan de andere kant.. Als de koppeling gewoon in orde is, zegt het ook wel wat
Ik neem aan je in ieder geval te zien zaterdag om weer eens bij te babbelen, hopelijk met Speedster, als is het alleen maar om hem te bekijken..
Ik weet nog niet wat er straks voor plaat in komt, maar dan wel graag een exemplaar dat een Harrop SC aankan en liefst ook niet al te zwaar gaat.
Maar heb nu even geen zin om de hele handel weer uit elkaar te trekken. Eerst maar eens een beetje rijden en experimenteren met m'n mapping-tools.
Weinig grote nieuwe dingen te melden. Vorderingen gaan traag vanwege een beetje chronisch gebrek aan tijd voor m'n eigen Speedy...
Op dit moment bezig om er eerst maar eens een LHD van te maken. Dit weekend de remleidingen erin gezet en de pedalen weer terug gemonteerd.
Verder is Speedster4fun bezig om een Z20NET/Saab blokje op te bouwen waar straks eenzelfde LSJ management op gaat komen. En dan is er nog een Engelsman die een "zwart-2,2-raceproject-met-Harrop" heeft wat maar niet knap wil lopen. Daar net een kabelboom voor gemaakt en er komt dus ook een LSJ computer in. Erg benieuwd naar wat daar straks uit gaat komen.
the-duke schreef:Wellicht tijd voor Speedster4fun om eens een digitaal tipje van de sluier op te lichten
Gr,
The Duke
Ik bouw een Z20NET motor om naar LSJ motor.
Wordt dus hetzelde als wat er nu bij Exmantaa in zit.
Door de sterkere interne componenten en de programeerbare ECU een betere basis om er wat serieuzer vermogen uit te halen.
Eerst even kijken wat een geflowde kop en een kleinere pulley op de SC doet, daarna zien we wel..
Smiley en ik waren deze zondag bij de Opel-Forum dynodag en konden zo mooi eens direct vergelijken tussen z'n 2,2 OBD tuned SC en mijn 2.0 LSJ ecu tuned project.
De gele loopt erg lekker bovenin, maar deze 1e dynorun daar was goed voor flink wat consternatie tussen al het Corsa en Astra volk.
Exmantaa schreef:Smiley en ik waren deze zondag bij de Opel-Forum dynodag en konden zo mooi eens direct vergelijken tussen z'n 2,2 OBD tuned SC en mijn 2.0 LSJ ecu tuned project.
De gele loopt erg lekker bovenin, maar deze 1e dynorun daar was goed voor flink wat consternatie tussen al het Corsa en Astra volk.