Paul - #1147
Paul - #1147
En het is zover Dit weekend de Speedster van forumlid Chris overgenomen. Een prachtige blauwe, beige leder. De combinatie dit ik zocht. Productienummer 1147 gaat dus naar Rotterdam verhuizen .
Iemand nog tips voor verzekeringen? Weet van eerdere auto's nog dat veel modellen (Boxsterverzekering etc) een 'eigen' polis hebben. Dat kan ik voor Speedster nog niet echt vinden...
Enne, dankzij de spotters, mijn nieuwe bolide!
http://www.autogespot.nl/spots?licensep ... type=photo
Iemand nog tips voor verzekeringen? Weet van eerdere auto's nog dat veel modellen (Boxsterverzekering etc) een 'eigen' polis hebben. Dat kan ik voor Speedster nog niet echt vinden...
Enne, dankzij de spotters, mijn nieuwe bolide!
http://www.autogespot.nl/spots?licensep ... type=photo
-> Passat GTE (Lease)
-> Vespa LX 50 4T (Like)
-> Opel Speedster #692 (Love)
-> Opel Speedster #1147 (Sold)
-> Vespa LX 50 4T (Like)
-> Opel Speedster #692 (Love)
-> Opel Speedster #1147 (Sold)
Welkom en van harte,
ik zit met de verzekering bij een heel andere maatschappij en het is ook maar net wat je zelf wilt.
Er zijn er meerdere die voor b.v. 10% vd jaarpremie een circuitdekking aanbieden maar wil je voor taxatiewaarde verzekeren is de spoeling redelijk dun.
Veel plezier met de Speedster i.i.g.
Gr. Paul.
ik zit met de verzekering bij een heel andere maatschappij en het is ook maar net wat je zelf wilt.
Er zijn er meerdere die voor b.v. 10% vd jaarpremie een circuitdekking aanbieden maar wil je voor taxatiewaarde verzekeren is de spoeling redelijk dun.
Veel plezier met de Speedster i.i.g.
Gr. Paul.
Nr.0672
Welkom en gefeliciteerd! Een mooie kleurencombi.
Verzeker in ieder geval all risk en op basis van een taxatie. Taxatie omdat de dagwaarde beduidend lager ligt dan het bedrag dat jij er voor hebt betaald. Het is en blijft een echte liefhebbers auto. Maar dat virus heb je inmiddels ook te pakken
Een beperking in een dergelijke verzekering is vaak wel het jaarlijks aantal km's dat je rijden mag. Maar ik zie dat je nog een mooie auto hebt
All risk is aan te raden omdat reparatie duur is. Onderdelen zijn duur en het glasvezel bodywerk is slecht duurzaam te repareren. Vervangen van volledige delen is vaak de beste optie. Daarnaast is het aluminium frame verlijmd en mag niet aan gerommeld worden. Een flinke tik op de wielen kan dus totall loss betekenen. En als een ander dat doet is het goed om toch de taxatiewaarde terug te krijgen van je eigen verzekering ipv de dagwaarde van de tegenpartij.
Maar laten we er voor het gemak vanuit gaan dat jij alle bomen en brokkepiloten in Nederland mis kunt houden!
Veel plezier.
Verzeker in ieder geval all risk en op basis van een taxatie. Taxatie omdat de dagwaarde beduidend lager ligt dan het bedrag dat jij er voor hebt betaald. Het is en blijft een echte liefhebbers auto. Maar dat virus heb je inmiddels ook te pakken
Een beperking in een dergelijke verzekering is vaak wel het jaarlijks aantal km's dat je rijden mag. Maar ik zie dat je nog een mooie auto hebt
All risk is aan te raden omdat reparatie duur is. Onderdelen zijn duur en het glasvezel bodywerk is slecht duurzaam te repareren. Vervangen van volledige delen is vaak de beste optie. Daarnaast is het aluminium frame verlijmd en mag niet aan gerommeld worden. Een flinke tik op de wielen kan dus totall loss betekenen. En als een ander dat doet is het goed om toch de taxatiewaarde terug te krijgen van je eigen verzekering ipv de dagwaarde van de tegenpartij.
Maar laten we er voor het gemak vanuit gaan dat jij alle bomen en brokkepiloten in Nederland mis kunt houden!
Veel plezier.
Opel Speedster 2.2 zwart