Garage

Alle overige technische zaken.
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Bericht door aKra »

Smiley schreef:
aKra schreef:Ach, zelfs de Opel dealer die Speedsters verkocht heeft snapt er niks van...
Die training is toendertijd maar aan 1 of 2 monteurs van die garage gegeven.
Als die intussen weg zijn, is ook de kennis weg.
Erger is nog dat die dus er nog steeds werkte en met veel belangstelling de auto kwam bekijken. Echter, z'n kennis was flink verdwenen blijkbaar...
Gebruikersavatar
terry
Actief lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 17 feb 2011 12:45
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door terry »

Effe een beetje reclame maken.
Als er mensen zijn die in het zuiden wonen (omgeving Maastricht) en die niet weten waar ze met hun speedster voor onderhoud of alleen apk terecht kunnen. Ik werk zelf als monteur bij Opel Hekkert Maastricht. :wink:
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

terry schreef:Effe een beetje reclame maken.
Als er mensen zijn die in het zuiden wonen (omgeving Maastricht) en die niet weten waar ze met hun speedster voor onderhoud of alleen apk terecht kunnen. Ik werk zelf als monteur bij Opel Hekkert Maastricht. :wink:
Dat ligt regelrecht op mijn dagelijkse route ;). Korting voor forum genoten? :p.
Weet jij dan ook toevallig van wie die gele speedster in Maastricht is? 2 keer gezien maar die kerel weigert om terug te zwaaien.
Speedster 75
Gebruikersavatar
terry
Actief lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 17 feb 2011 12:45
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door terry »

Oblivion schreef: Weet jij dan ook toevallig van wie die gele speedster in Maastricht is? 2 keer gezien maar die kerel weigert om terug te zwaaien.
Ik heb al verschillende keren een gele met zwarte wielen zien rijden maar weet niet wie dat is, die staat nu op marktplaats.nl te koop.
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Ik ben in onderhoud in het Belgische Bree bij Rik Leyssen waar ik de Speedster heb gekocht. Zij hebben ook 2 monteurs.
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
waggel
Actief lid
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 okt 2011 9:14
Locatie: Utrecht
Contacteer:

APK

Bericht door waggel »

Vandaag naar de garage in Harmelen (kroonsberg) gegaan voor de APK. Vriendelijke mensen en ook hartelijk ontvangen. Kon er de hele tijd bijblijven en was met een half uurtje weer klaar. Mijn speelt is dan ook zo goed als nieuw met 10 jaar en 33.000km :D

Goede aanrader. Voor iedereen die er geïnteresseerd in is:
APK - 39,- €
Uitlaatgasmeting 17,- €
En daar bOvenop natuurlijk de btw.

We kunnen er weer een jaartje tegenaan.
Marcel
Waggel - Koeieblik - Speedster 2.2 #683
Traveling the world in a "slow pace"
www.waggeladventures.com
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Krijg je daar ook 20 % korting als je wagen 10 jaar of ouder is.
Net als bij de Opel dealer.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Rob
Actief lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 09 mei 2008 6:36

Re: Garage

Bericht door Rob »

Ik ga altijd op onderhoud in Leopolsburg, t is na mijn verhuis een eind rijden, maar daar ben ik zeker dat de monteur die de opleiding genoten heeft nog in de garage werkt + het feit dat ze niet moeilijk doen als ik er bij blijf maakt het een makkeleijke keuze.

Vorig jaar na de keuring bleek mijn lamp fout afgesteld te zijn, toen maar besloten om dit te laten bijregelen door de opel dealer bij mij in het dorp (100 meter van de deur), want zo moeilijk kan dat toch niet zijn...

Sleuteltjes afgegeven aan de vriendelijke onthaalbediende, een paar minuten later hoorde ik een auto met piepende banden langst het bedrijf doorrijden. Nog wat later een hoop gevloek uit de werkplaats, waren een paar leerling mechaniekers met man en macht aan de front klep aan het trekken, want die ging niet open. Redelijk pissed, maar toch nog begripvol omdat zij deze auto nog nooit gezien hadden besloot ik dan maar even zelf de kap open te gaan doen. Toen kwam mevrouw de onthaalbediende/bazin me vertellen dat ik niets te zoeken had in de werkplaats en ik daar weg moest. Uiteraard heb ik geluisterd en ben ik vertrokken, met auto uiteraard.

Ik noem geen namen, maar zoveel opel garages zijn er niet op de diestersteenweg!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Garage

Bericht door Smiley »

Rob schreef:Uiteraard heb ik geluisterd en ben ik vertrokken, met auto uiteraard.
Voortaan iets eerder, en het gaat helemaal goedkomen. :thumbup:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Re: Garage

Bericht door Manta79 »

En dan te bedenken dat de klep niet open hoeft om je lamp af te stellen... tjonge jonge :?
"A je to !" #0047
Plaats reactie